onsdag 6. oktober 2010

Tiden strekker ikke alltid til


Å hvor trøtt jeg er idag! Zzzzzz... Endelig kunne jeg sette meg ned med Mac´en. Klokken er allerede elve.. Jeg innser at tiden ikke alltid har plass til blogglesing og kommentarer... Jeg har ikke fått svart noen av dere kjære som legger igjen så koselige spor. Ikke har jeg fått sett på innleggene deres heller. (!!) Jeg beklager! Men vit at det gleder meg å lese kommentarerene dere legger igjen. Det er alltid litt stas! Og når jeg endelig kommer så langt så har jeg mye inspirasjon å hente på bloggene deres. Det er som å lese et ferskt interiørblad! Så jeg gleder meg til det. Idag så tror jeg at jeg må legge meg til skapelig tid.

Min datter har vært en tur innom sykehuset men heldigvis slapp vi å være der. Håper feberen slipper henne snart. Vi forstår ikke helt hva det er for noe. Stakkar liten... Imorgen skal jeg dra en bitte liten tur til Oslo så da må far i huset trø til. Hvis hun har feber i morgen så tror jeg han må innom sykehuset å ta en sjekk til. Vi har åpen retur inn dit til og med i morgen.

Med lillebror er alt vel heldigvis. Han er så glad og fornøyd og strever med å lære å gå. Han er meget stolt der han står og svaier:) det er gull verdt å se på. Han er så stolt og kry for noen bitte små skritt før han slenger seg i armene mine for å få en annerkjennende kos. Han ler høyt og gliser med de store tennene sine. Jeg elsker det!!

God natt!
Nå må jeg pakke:)

Klem, Klem
Helene

28 kommentarer:

  1. Ja, jag förstår hur du menar... Det är svårt att få tiden att räcka till.
    Sen när barnen är små så går mycket av tiden till dem - och det ska den ju göra också. De växer och blir stora så fort, så fort så det gäller att ta tillvara på det.
    Hoppas hon piggnar till nu lilltjejen och att du får dig en härlig dag imorgon.
    Godnatt och sov så gott!

    SvarSlett
  2. Så vakkert bilde! Du klarer deg heilt fint sjølv som fotograf!!! :) Tida er ikkje så enkel alltid. Og blogging tek tid. Pass på at du har det kjekt i prosessen, eg har vore rimeleg skakk-køyrd nokre gongar i løpet av det første året, og då blir gleda borte. Tusen takk for så fin kommentar - igjen! Du og di kjære søster har løfta meg fleire hakk, men så unik inspirasjon og fantastiske ting å vise fram. Men ikkje minst har dokke vunne hjertet mitt med så mykje følelsar!

    Håper vesla blir bra snart, har ei veninne i Oslo som har ein fireåring som har hatt feber i tre veker, og verk i kroppen. Men alle prøver er fine? Kanskje noko som går?
    Kjekt at lillebror held på å mestre å halde balansen på to bein! :) Min lillemann lærte å gå i gangane på sjukeheimen, der pappaen min måtte vere siste året han levde. Men eg gløymer aldri lukka i fjeset til pappa, når lillemann kom sjanglande bortover mot rullestolen han sat i :)For ikkje å snakke om jubelen frå pleiarar og andre pasientar! Snakk om å ha publikum! :)

    Ynskjer deg ei god natt, og ein nydeleg torsdag!
    God tur!

    Stor klem!
    Elin :)

    SvarSlett
  3. Hei og hå, håper lille gullejenten er back in business. Vi har gått (og lagt) i rute på Barneklinikken med Bøtteknotten i flere år (astma). De som jobber der er jo noen engler, men guuuu kor kjedelig det er for oss voksne der oppe. Ikke akkurat innbydende det lekerommet i gangen!!
    Men men, de har nå iallefall internett på det andre lekerommet, så det hjelper jo litt da :-)

    Syns jeg ser prinsen i skikkelig svaie-stil....herlig!! De er jo SÅ skjønne og stolte - og det gir oss jo uendelig mange timer med underholdning! Genialt!! :-)

    God tur.

    Sneiks :-)

    Klem W

    SvarSlett
  4. Stakar liten da... Masse god bedring! Håper hun slipper flere turer til sykehuset... Godt at det står bra til med minstemann da! Den lære-å-gå-tiden er kjempemorsom! Etter det blir det plukking på ALT han kommer over, ikke like morsomt... :o)

    Vakkert bilde!

    Ha en finfin dag videre, og god tur til Oslo!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  5. Flinke lille gutten:) Vi venter i spenning på J's første skritt, han kommer seg opp i noenlunde posisjon nå, men så er det pladask på rumpen igjen!

    Håper det går bedre med jenten snart, er visst mye forskjellig som går nå. Kos deg i Oslo:)

    SvarSlett
  6. Så flink lille gutt er da:) Masse god bedring til din skjønne jente! Håper hun snart er like pigg som i klippet fra deres vakre hjem:)

    God tur til Oslo:) Vi tror kanskje det har noe å gjøre med Norges vakreste hjem:) Det skal jo kåres i morgen, og var det ikke sånn at de tre beste skulle dit?:)

    KLEM:)

    SvarSlett
  7. Jasså, skal du til Oslo? :-) Hmm. Da må man bare se god morgen, Norge i morgen!!! God tur og lykke til!! Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  8. Hei!

    Takk for titten her inne på din vakre blogg ;) Nydelig hus du har ♥

    Jeg legger meg til som følger for hit vil jeg tilbake ;)

    Lykke til i Oslo *smiler* Jeg fikk boligpluss i posten igår ♥

    Ha en strålende dag!!

    Klem fra Janne

    SvarSlett
  9. Håper de små blir friske raskt :-) God tur til Oslo, Helene!

    Sees?
    Marie

    SvarSlett
  10. Helt fantastisk bilde!
    En absolutt favoritt.

    Enjoy - big time! Hils Jan - Thomas;)

    SvarSlett
  11. Hej!!
    Hoppas att Lillan piggnar till snart!!

    Sov gott;o)
    Kram Malin

    SvarSlett
  12. Hei!

    Herlig hjem og blogg du har!

    Lykke til i Oslo, tror jeg vet hvor du skal da jeg har fått et visst blad i posten i dag;)

    God bedring til jenta di:)

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  13. Uff, skakkars liten! Hvordan er frøkna i form nå? Ikke noe kjekt når de små er syke.. :(( God bedring til prinsessen!

    Så herlig med lillemann, da!! Åå, de er jo så skjønne i den alderen! Sukk!

    Håper mor får kooost seg masse i Oslo! Lykke til imorgen!! JEG HEIER PÅ DEG!! HURRA FOR HELENEMOR!!!

    SvarSlett
  14. ååå vad jobbigt när barnen är sjuka, hoppas att hon snart blir frisk. jaa det är inte alltid lätt att hinna med allt i livet, man får ta det som det kommer. Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  15. ha ha ha ha....må le av systo :-)

    Cherio miss Sophie-gal, snakkes i måro .-)

    Klem W

    SvarSlett
  16. Gratulerer Helene. Vel fortjent:) Egentlig ikke rart at du vant. Nydelig hus med sjel.

    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye :))
    Vel fortjent !!!

    Klem,Kari

    SvarSlett
  18. Gratulere så masse!! Vel fortjent!!
    Et heelt herlig hus,NYDELIG!
    Klem Christina

    SvarSlett
  19. SÅ koselig da, wining er jeg med på, forutsatt at formen er fin! Og det er den hvertfall foreløpig:)

    SvarSlett
  20. Gratulerer så masse, Helene!! Nydelig hjem! Du er en verdig vinner! Helt fortjent!! Tenkte på deg og din febersyke datter. Det må ikke ha vært lett å reise fra henne. Håper hun er frisk nå og at dere kan bare slappe av i helgen og kose dere i Norges Vakreste Hjem 2010!!! Vel blåst! Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  21. Hei Helene!

    Herregud, så bra at du har Norges Vakreste hjem! Ble så glad på dine vegne da jeg fikk Boligpluss i postkassa nå nettopp, og måtte bare rett "inn" til deg!
    Det kjennes sikkert helt overveldende for deg, du som, helt i starten, uttalte at du håpet bare du ikke ble sist :)

    Mange vakre hjem blandt finalistene, men du var absolutt en verdig vinner.
    Kos deg masse i helgen. Håper datteren din er blitt frisk!

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  22. Gratulerer! Tenkt at du vant- det fortjener du og ditt vakre hjem! Det kommer vel snart et blogginnlegg om dette? FORTELL!

    Stor klem:-)

    SvarSlett
  23. Hei!
    Har vært bortreis noen dager, og da jeg kom hjem lå Bolig Pluss og ventet på meg. Jeg har ikke fått lest det enda, men måtte bare ta en sniktitt for å se hvem som vant "Norges vakreste hjem". Også var det deg ;-) Sååå bra! Det er absolutt vel fortjent. Du har et nydelig hus og en fantastisk stil. Gratulerer så mye! Så gøy! Jeg gleder meg til jeg skal sette meg ned med en god kopp te og riktig nyte repotasjen og bladet ;-)

    Håper formen til den lille er bedre, og at du hadde en fin tur til Oslo.

    Nok en gang: En stor gratulasjon!

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  24. Gratulerer med NORGES VAKRESTE hus!!! Jeg er Bergenser bosatt i Sandnes, så synes det er stilig finalistene var fra Bergen og Sandnes.
    Velfortjent seier! :) Ha en strålende dag, og ikke minst - en fin helg!
    Cathrine

    SvarSlett
  25. Gratulerer så masse. Nydelig hjem dere har. Tysen takk for inspirasjonen du gir andre:)Nyt din gevinst:)

    SvarSlett
  26. Heisannn...
    grattiiiiiiiss så masse ..kjeeempegøy:)Så deg på Tv i dag:):)ante meg at du gikk av med seiern...vel unt....nyyyt det:)
    Er desverre ikke på nett ennå...har ringt de fjørten ganger...blir gal..er en snartur på kafe nå...måtte jo inn og få gratulert deg:)
    ha en flott helg..jeg får Vega besøk...
    eddaKlemmer til deg

    SvarSlett
  27. GRATULERER SÅ MASSE!!Vel fortjent. Kos deg med seieren i helga:))

    SvarSlett
  28. Gratulere hjertligst med "norges vakreste hjem"!!!
    Hadde en knapp på deg og det dere har gjort igjennom tiden er utrolig!
    Vakker og igjennomført, dette kan dere!!
    Ha en fin ny uke:)))

    SvarSlett