torsdag 14. oktober 2010

Medisinflasker



Disse fantastiske flaskene ligger for øyeblikket på Finn.no. For de som liker disse gamle flaskene, løp å kjøp! :) *SUKK* hvor fine de er. Har lagt ved en direkte link til annonsen.

På lørdag er det antikkmesse her i Bergen. Jeg gleder meg til å "suge inn" alle de gamle ting. Jeg skal kjøpe en gammel barnestol til Lillebror hvis jeg finner en. Han fikk noen penger til ettårsdagen og håper at han kan å glede av en slik stol fremover. Den må kunne tåle en støyt, så vi får se hva vi finner.



K L E M

***
H E L E N E


21 kommentarer:

  1. Herlige flasker! Blir gøy å se hva du finner - skal på loppis selv jeg - har tenkt meg ut en runde.

    SvarSlett
  2. Oj, så vackra flaskor. De önskar jag mig *ler*
    Så kul med antikmässa, men jag kan tro att det är lite väl "lockande" också. Finns nog mycket jag skulle vilja köpa där.
    Idag har jag äntligen en dag som jag kan vila lite. Har jobbat intensivt sista tiden så det var välbehövligt att landa lite.
    Ha en fin dag du också!
    Kram till dig

    SvarSlett
  3. Nyyydelige....er flotte i et stillben.....
    titter inn på finn....
    ha en kos kveld
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Å, en slik tror jeg virkelig jeg trenger! Julenisse, hører du?

    SvarSlett
  5. Heia Helene!!
    ÅÅÅÅÅ tusen takk for tipset,å det kunne ikkje passe meg bedre akkurat no;))) Takker!
    Å jau takk eg kunne godt tenkt meg å vore med deg/dokker på messe laurdag:)))Håper du finn ein stol til lille Knerten din!:)
    Lykke til!
    Ha ein fin dag vidare,straks helg....igjen!!:o)
    Klem,
    Randi

    SvarSlett
  6. HA HA HA HA må le av systo (igjen!) :-)
    Flotte flasker, men heldigvis har jeg ikke plass...ha ha ha. Inge skal på Stadda'en på familiedag med bøtteknotten på lørdag, så da tenkte jeg å ta en tur på messen. Selv om jeg ABSOLUTT ikke burde. Har ikke vært der på sikkert 5-6 år! Så eg trenger en guide eller to :-). Må rydde videre. ciao .-)

    SvarSlett
  7. Vilka underbara medicinflaskor!
    Vill ha!!!!
    ha en fin Kväll!
    kram Kathrine

    SvarSlett
  8. Har faktisk plass til alle dei der!? ;) Gamle flasker får ein aldri nok av. Og så fint bord i innlegget under her også. Såg ut som ein herleg stad for både små og store! Lillebroren her i huset held på å lage meg eit kort, det var visst hemmeleg, så eg må sitje musestille og blogge, og vente på at han blir ferdig! :)

    Ha ein fin fin kveld!
    God klem E :)

    SvarSlett
  9. De flaskene var jo bare superfine! Mamma har noen slike som jeg har så lyst på, hihi.. Kanskje jeg skulle shoppe noen på finn nå. :) Takk for tips!

    Falt jo helt for det bordet ditt også! Herlig var det, og nydelig måte du har pusset det opp på. Ja, tenk at jeg var heldig å få et bord med skuff i går! Har ordnet det i dag. :) Mitt har lysegrønne ben og hvit bordplate. :)

    SvarSlett
  10. Etter å ha lest boligpluss i dag, fant jeg frem til bloggen din. Huset deres er fantastisk fint og absolutt en verdig vinner. Og når jeg ser alle de vakre bildene på bloggen din så måtte jeg bare legge meg til som følger med en gang:) Gleder meg til å følge med!

    Klem Kaja:)

    SvarSlett
  11. Så fint av deg å dele denne informasjonen med oss! Vi har et par flasker som det står Kamferdråper på. Det var nok veldig vanlig å ha. Disse flaskene du har funnet er veldig fine. Vet du hvor mye som er vanlig å betale for slike? Hei så lenge:-)

    SvarSlett
  12. Nyyyyyyydelig!! Jag som har pippi på flaskor;o) Trevligt med antikmässa, hoppas du hittar en stol till Lilleman;o)

    Kram Klem Malin

    SvarSlett
  13. Fina medecinflasker. Har aldrig sett turkosa förut. Kram Pia

    SvarSlett
  14. Ikke selg gyngestolen din!!!!!! den er jo SÅÅÅÅÅÅÅ fiiiiiin! (men JEG har ikke plass...ha ha ha ha) Men jeg LOVER å sitte i den neste gang!!!!Kors på halsen!!!!! :-)
    w

    SvarSlett
  15. Åååå så fine:) Kanskje de har noen sånne på messen på lørdag og.. Gleder meg!!!!!

    SvarSlett
  16. Nydelige flasker,og takk for at du tipser !!! Kos deg på messe,gleder meg til å se om du finner noe.....bestandig spennende og gå på skattejakt !!! God helg : )

    SvarSlett
  17. Slike flasker er utrolig flotte! Har sett noen på Fretex men synes prisen var litt stiv..

    Nydelig skrivebord under her, det er deilig med en slik vakker arbeidsplass kan jeg tenke meg;-)

    Og GRATULERER så mye med seieren, Norges vakreste hjem! Jeg har vist klippet fra tv2 til hele slekten, venner og kollegaer! Her om kvelden satt jeg og eldstejenten å så på repotasjen for sikkert tiende gang;-)

    God helg, og lykke til med skattejakt på messen i helgen!

    SvarSlett
  18. Hei hei, følte det var så lenge siden...ha ha ha ha....håper det går bra med kneet :-)

    Grattis med tittelen UKENS BLOGG!! :-) Vel fortjent :-) Og ikke mist...Tusen tusen takk for fine ord - det setter vi STOR pris på :-)

    Snakkas imåro :-)

    Klem W

    SvarSlett
  19. Hei:) du har et fantastisk hus og gratulerer med seier av Norges vakreste hjem:) Du har det så gjennomført og koselig! JEG har fått ideer ved å kose meg med bildene, og gleder meg til å følge bloggen din!

    Hadde vært hyggelig om du vil følge min blogg da jeg er ny i bloggverden:)

    Ha en fortreffelig kveld og helg!

    Klem fra Brit Olaug

    SvarSlett
  20. Tøffe!! Også så mange da! :-) Ha en fin helg! Klem

    SvarSlett
  21. facinerende nydleige!! har noen uten etikett...! spennende om du har funnet no epå antikmesse, drar dit imorgen, håper det finnes litt katter da også..
    klem,magny

    SvarSlett