søndag 31. oktober 2010

En kofferts reise



 Hvor har du vært? Den som hadde visst det..Slitt og preget er den i allefall og har etter et år vokst på meg litt. Nå synes jeg denne er den fineste kofferten jeg har. Rusten og brun og slitt.

Her renner halloweenbukkene inn. Har ikke helt bestemt meg for om jeg er glad for den nye tradisjonen... knask eller knep!  Krysser fingrene for at jeg har nok goodies!

Imorgen er det mandag igjen.. phuuu hvor tiden løper! November er velkommen.

 ***



K L E M

!!!

16 kommentarer:

  1. Flotte kofferter...elsker de gamle koffertene....
    nei den hallowin bryr jeg meg fryktelig lite om....:)
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  2. Jeg elsker den kofferten. Har ikke sett mange av dem som har slike remmer.
    Her har det ikke vært noen småtroll...litt stusslig egentlig...

    SvarSlett
  3. Mmmmmmmmm, så fina!!!!

    Klem Malin

    SvarSlett
  4. November er en deilig måned som jeg rett og slett ser fram til.

    SvarSlett
  5. Ja, disse gamle koffertene er flotte! Jeg har en som ligner på den øverste av dine. Kjøpte den på loppis for noen uker siden. Spennende å tenke på hvor de har vært, hvilke hender som har båret de, hva de har vært fylt med.. ♥ Ny uke, nye muligheter og tenk, 1. november allerede.. Godt at vi har advent og julen foran oss nå når det er så mørkt og trist ute. Ha en fin uke da ;) Klem fra Gry

    SvarSlett
  6. Elsker kofferter og kasser og kurver. Herregud, det begynner å bli litt overfyllt av den slags her i heimen. Jeg har også en slik gammel koffert med reimer - LOVE IT!

    November...juuuhuuuu....snart lov å pynte til jul da....eller????

    Klem W

    SvarSlett
  7. Hej du goa!

    Underbara koffertar!! Spännena är så charmiga!

    Kram och ha en fin vecka!
    Mia

    SvarSlett
  8. Shit! Håper ikke de kommer opp her,for i dette huset er alt helgesnopet oppspist av blomsterpiken ho sjølv.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  9. Fiiine!!

    Jeg ønsker deg en strålende uke!

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  10. ååå heldige deg :) De er sååå fine de gamle koffertene :)

    Ha en NYDELIG ny uke!
    Klem til deg!

    SvarSlett
  11. Her har vi feira Halloween, men vi går ikkje rundt på dørene. Har hatt 17 ungar og 7 voksne her i kveld. Alle har med seg litt godis, boller, brownies ol. So deler me alt da veit du, so får ungane masse forskjellige godiser i bøtta si.
    So me har kosa oss MAX.

    Nydelige bilder du viser

    Ha ein strålande 1.november.


    Klem fra Nina Kathrin

    SvarSlett
  12. Kanskje dei har møtt mine to eldste koffertar, som for tida ligg under stovebordet??? ;) Her var barna inne i kveld, det kom ti stk. og bad om godteri... Eg likar bedre når dei same borna kjem og går Lucia i desember, og gjev vekk nybaka Lussekattar...

    Håper november blir ein FLOTT månad for deg og dine!

    God klem!
    E

    SvarSlett
  13. ble helt sjuk da jeg så hjemmet ditt i Bolig Pluss. Utrolig inspirerende! Har tillatt meg å lage en link til sida di på mi side, håper det er ok?:) Velkommen til www.inspirasjonerogideer.blogspot.com
    Anne

    SvarSlett
  14. Så skjønne kofferter... ja en skulle visst hvilken reise de hadde vært på..det hadde nok vært spennende..

    Ønsker deg en fin ny uke 0)

    klemmer

    SvarSlett
  15. Så läckra!!!!!
    Gillar också detaljerna!
    ha en fin Ny vecka!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  16. Nydelige, gamle kofferter!! :-) Håper du får til/har fått til å legge deg som følger nå. Ofte lettere i toppen av siden synes jeg.. Vet ikke hvorfor det er sånn!! Tusen takk for supergode kommentarer fra deg, blir så glad for slike tilbakemeldinger!! :-) Ha en fin dag! Klem

    SvarSlett