mandag 11. oktober 2010

Dagene blir kortere kortere




Da lyset endelig falt inn på nordsiden tok jeg frem kameraet. Litt mye sol, men det var så deilig da sollyset flommet inn i stuen.




Og jeg må bare igjen få takke for alle gode kommentarer! Og tenk at så mange har lagt seg til som følgere! Hvis dere liker min blogg må dere i allefall sjekke ut storerSØS sin, Lille Vildand. Hun har en ren og enkel blogg med masse inspirasjon. Hun holder på å pusse opp og har mye arbeid foran seg, men ååå hvordan hun får det til! Det lover virkelig bra men det er ikke bare bare å gå i full jobb med to små barn og så skal man male, bygge og pusse i ledige stunder. Jeg er så uendelig heldig som er "ferdig".

Nå skal jeg legge meg til å sove, er ikke helt i form så jeg håper litt ekstra søvn gjør nytten.
Good night:)

***
KLEM
HELENE

21 kommentarer:

  1. EN VIRKELIG VERDIG VINNER!!! GRATULERER SÅ MYE!!!

    La meg til som følger og gleder meg til å følge deg videre!!!

    Hilsen
    Marianne

    SvarSlett
  2. God natt, og JA, jeg har høstferie. Akkurat nå isolerer vi en blindkjeller,så nå håper vi på et varmere kjøkkengulv til vinteren! Litt oppdatering kommer vel på bloggen om en stund:-)

    Blomsterklem

    SvarSlett
  3. Hei, Helene. Litt sent ute, jeg - hektisk helg - men GRATULERER så mye med vel fortjent 1. plass!!! Du har et helt nyyyydelig hjem!! Jeg har beundret bildene av det vakre hjemmet ditt mange ganger! Det er sååå gjennomført og flott!

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  4. Sov godt Helene...håper du snart føler deg bedre.

    Bildene dine er så vakre<3

    H

    SvarSlett
  5. Nydelige bilder - takk for fine ord♥
    Love you.

    SvarSlett
  6. God bedring!
    Skal inn å se på Lille vildand;))

    SvarSlett
  7. God bedring Helenemor :-)
    Nydelige bilder - som alltid.

    Klem W

    SvarSlett
  8. Hoppas det hjälper med sömn, men det kanske är lite efterdyningar av allt som hänt.
    Kram Pia

    SvarSlett
  9. Hei i natta! Synes desse bilda var kjempefine! Elskar at lyset fløymer, og spesielt no når det blir mindre og mindre av det! Vakkert!

    God klem E :)

    SvarSlett
  10. Vakre bilder her:)klart jeg titter innom søs sin blogg;)
    God bedring!
    Klem fra Line

    SvarSlett
  11. Hei.
    Fikk Bolig Pluss i poskassen min igår:) Igjen Gratulerer.. Er fryktelig trøtt idag, lå og leste og sugde til meg inspirasjon til kl. 01.30 inatt.. Gjeeesp.. Nydelig dere har det! Jeg har fått enda en "husfavoritt";))
    Får veldig lyst til å pusse opp gamle møbler når jeg "besøker" deg. Så kom arbeidslyst koooommm..
    Ha en fin dag.
    Klem J.

    SvarSlett
  12. Nydelige bilder i solskinnet. :o) Håper du føler deg bedre i dag.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  13. Hei hei
    Nå må man fange hver eneste solstråle. Her forsvinner solen snart og blir borte noen mnd.
    Brrr...jeg gruer meg. Digger de lysholderne med klype, hvor får man tak i det? Kanskje du vet det?
    God bedring og ha en fin dag
    Klem Tove

    SvarSlett
  14. Hei Helene!

    Gratulerer så mye med seieren i Norges vakreste hjem! Det er vel fortjent! Dere har et nydelig hjem, og dere har lagt ned så mye arbeid i det! Alt er veldig gjennomført, og dere har mye vakkert:) Dere har skapt et vakkert hjem..

    Denne kommentaren er kanskje litt teit, og jeg var lenge i tvil om jeg skulle sende den, men jeg må bare prøve for jeg holder på å bli gal. Jeg leste i Boligpluss at du er fysioterapeut. Derfor lurer jeg på om du har noe kjennskap til Red Cord Stimula? Eller slyngebehandling som det heter.. Jeg har begynt på det etter 13 måneder med konstant hodepine hvert sekund.. Lurte bare på om du hadde noen gode erfaringer med det? Unnskyld for at jeg spør om dette teite spørsmålet.. Du kan lese om det sykdommen her: http://bloggomtingogtang.blogspot.com/2010/10/sykdommen-min.html

    Klem fra C!:)

    SvarSlett
  15. Du fortjener virkelig alle de hyggelige kommentarene du får ;-) Synes det var utrolig morsomt at du vant. Det var vel fortjent. Huset deres er jo en drøm :-) Flotte bilder du har lagt ut, også. Det gir en god stemning å titte innom bloggen din ;-)

    Riktig god bedring til deg. Håper du føler deg bedre.

    Ha en finfin tirsdagskveld!

    SvarSlett
  16. Er det barna <3 som har smittet deg? God bedring :-) Takk for fine bilder, Helene.

    Marie

    SvarSlett
  17. Hei! For ett fantastisk inspirerende hjem dere har! Har kikket på reportasjen x antall ganger! Og 1 plassen var vel fortjent!-for en jobb dere har utført! Vi som har "dilla" kan jo sitte i times vis å sluke alt om temaet rått!! Eller holde på i huset, handle og flytte rundt på ting! Kjempe gøy, får jo masse skryt også da, så vi er vel ikke helt på jordet er vi vel;-)?! Håper du blir bedre, god bedring! klem Tone-C

    SvarSlett
  18. Dejligt billede - også i dag. God bedring.

    SvarSlett
  19. Nydelige bilder du viser! Deilig med solfylte høstdager og levende-lys-høstkvelder! :-) Ha en god kveld! Klem

    SvarSlett
  20. Ett stort, stort GRATTIS till 1:a platsen i tävlingen om Norges vackraste hem, så otroligt roligt! Vad glad jag blir för din skull!!!! Ska se om jag inte kan få tag i tidningen här i Sverige, vet att den finns i vissa butiker.

    Kram Kram
    Marie

    Ps. Tack för dina snälla ord. Jo, det är i det nya numret (nr 7) av JDL som vårat hem är med, känns jätteroligt!

    SvarSlett
  21. Hei Helene:)

    Så flink du er til å ta bilder! Du kunne jo tatt alle bildene til Boligpluss selv du! Er jo rene fotografen..:) I dag la vi ut et innlegg om en gammel blikkboks vi fikk av vår morfar.. Ville egentlig ikke spørre deg, men vi husker at du også fikk noe sånt av din bestefar.. Vi lurte derfor på om du kunne se hvor gammel boksen er? Vi aner ikke :)

    Klem fra Tone og Katrine:)

    SvarSlett