søndag 24. oktober 2010

Litt fra rommet til lillebror


 





 Noen av pappas gamle premier. Medaljen er 1. plass i bueskyting da han var 10 år og pokalen er fra da han var 17 år.









Dette kjøpte jeg i sommer da vi var på en liten ferie i Arendal. Da vi var innom Grimstad fant vi en liten gøy antikvitetsbutikk. Jeg falt helt for dette settet. Ikke så god lyd i det, men veldig dekorativt! :) Den lille "bilen" måtte også få bli med hjem til Bergen.







Disse har min mellomste søster helklet. Hun er bare helt vidunderlig flink til å hekle. !!!
De står nå i vinduskarmen til lillebror:)

I dag har jeg sammen med min mann og søster Lille Vildand kjempet med skuvsengen som jeg har hatt på kjøkkenet. Jeg har innsett at jeg ikke har plass til den der og jeg hadde håpet og trodd at den skulle få komme opp på hemsen. Nydelig gjesteseng!!! Neida, etter mye om og men måtte vi innse at den ene delen av sengen rett og slett var for stor til å komme opp....... Arg!!!! Er så glad i den sengen og det er ikke snakk om å selge den! Skal nok finne ut av det.

Ha en deilig kveld og uke!!

K L E M

18 kommentarer:

  1. lekre detaljer i lillebrors rom, Helene :)
    Jeg vet akkurat hvordan den følelsen er, når man ikke har plass til noe man er glad i.. men regner med at du finner på noe lurt :)

    Ha en nydelig kveld :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei.
    Du har det bare ett helt fantastisk fint hjem:). Så mange fine detaljer. Ble bare kjempe inspirert av det.

    Klem Alfa

    SvarSlett
  3. Koselig ting hos lillebror...ja er ergelig når det ikke blir som en har tenkt seg...
    håper dere har hatt en koselig helg
    eddaKlememr

    SvarSlett
  4. Så koselig med de gamle lekene. Virkelig sjarmerende. Flott den blå fargen dere har på veggen i gutterommet. Super knaggrekke under. Likte godt at knaggene var mørke og platen bak hvit. Flott plansje også. :)

    SvarSlett
  5. hei.
    ååå så nydelig på lillebror sitt rom,
    skjønne gamle ting.
    håper du finner plass til sengen inne,de er jo så vakre.
    ønsker deg en fin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  6. huff da... så kjipt når ting ikke kan gjøres som man ønske.. Håpe dokker finn ut av det :)

    Klæm

    PS: fantastisk herli gutterom :)

    SvarSlett
  7. Så koselig ting fra lillemannens sitt rom... hyggelig med gamle leker...

    herlige bilder..

    klem =)

    SvarSlett
  8. Så mye nydelig på det rommet!! Du er så flink til å få det koselig!! Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  9. Nydelig, søtt og sjarmerende! OG så vakre detaljer <3 Morsomt med slike gamle ting. Vakkert bilde av klokken i det forrige innlegget, ja tiden går altfor fort.. ;) Ønsker deg en fin ny uke! Klem fra Gry

    SvarSlett
  10. Først: Sengen må bare opp der! Blir perfekt. Mannen klarer dette.
    Så: Herlige bilder - og så kjekt at lillebror kan ha disse minnene fra sin morfar som var en ener på friidrettsbanen.
    Elsker disse gamle lekene - nå må bare tantabarne skjønne at han elsker meg!!
    ♥♥♥

    SvarSlett
  11. Nydelige bilder fra gutterommet! Og så koselig at du fant de gamle lekene i Grimstad; den butikken er jeg ofte innom ;o)
    Lykke til med plasseringen av sengen!

    SvarSlett
  12. Heldige lillebror som har så fint rom!
    Skikkelig nostalgi over de lekene du fant i Arendal!
    Håper du får en fin uke.
    Klem fra Sol

    SvarSlett
  13. Åh så mycket fint på det rummdet!!!!
    Underbara biklder!
    ha en ny finnvecka!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  14. He he.. Kjenner meg litt igjen med det å ikke få ting inn der det skal være!!
    Man prøver og prøver, på alle mulige måter, men nei man må gi opp, den går ikke inn uansett hvordan men vrir og vrenger på ting! Høyst irriterende:-)! Du finner sikkert en fin fin plass ett annet sted! Kjempe søte leker du har funnet!
    Stor klem fra Tone-C

    SvarSlett
  15. :) Ikkje gi deg! Det meste finns ei løysing på! Nydelege ting på guterommet! Ekstra kjekt med morfars premiar! :)

    Ha ei vakker veke!
    Klem E :)

    SvarSlett
  16. For en drøm av et barnerom! Her kan jeg tenke meg lillebror storkoser seg. Så morsomt, fint og nostalgisk med de gamle lekene. Kjempekoselig!

    Krysser fingre og ben for at du skal få opp skuvsenga ;-) Lykke til!

    Ha en riktig fin kveld!

    SvarSlett
  17. Heldige lillebror som har et så fint rom:)
    Veldig synd med skuvsengen! Du får heller bygge deg et gjestehus i hagen..:)

    SvarSlett