torsdag 7. oktober 2010

Nei noe så kuuuuuuuult! Hurra!

Hihi! Løp og kjøp:)


Vi har vunnet Boligpluss konkurransen !!!!!!!!!!!!!!!
"Norges vakreste hjem", here I come! Hahahahihi!

Jeg er bare så glad !!! Heldige meg! Går det an? Jeg er så beæret og ydmyk for at jeg faktisk har vunnet hele greien! Den hadde jeg ikke sett komme! Hurra! Tuuuuuuusen takk! Tenke seg til....

Jeg har faktisk visst det en liten stund nå, fordi bladet måtte jo gå i trykken og Birte, journalisten til Boligpluss, måtte stille meg noen spørsmål.. Da hun sa jeg hadde vunnet... det var en absurd opplevelse!! Jeg visste ikke engang hva som var premien og det var jo ikke lite heller. Det blir kanskje fine julegaver i år. Føler ikke at det er riktig at vi skal få alt sammen! Jeg har jo noen gode søstre og stakkar mamma og pappa som har stått nede hos oss og malt og malt... De skal nå få en god takk:) Min mor har faktisk gitt min mann bilde av seg selv på bryllupsdagen og forlangt at det skal henge på kontoret hans.. fordi der har hun gjort all jobben. Han fikk bildet til jul i fjor og det skapte god stemning. Svigermor i sin glanstid skal få henge på veggen hun:) Min svigermor derimot er "kvistelakk-dronningen" i huset vårt. Og det har ikke vært få kvister som har krevd to strøk og litt puss:) Takk for hjelpen!!!

Jeg må bare takke alle som har hjulpet oss frem! Hadde det ikke vært for min søster Lille Vildand hadde jeg ikke vært med i konkurransen. Det var hun som sa jeg måtte melde meg på. Hun er alltid lett og be når det kommer til å låne meg ting og ikke minst flink å hjelpe meg å style. Hun elsker det og er riktig flink synes jeg. Før boligpluss kom og tok bilder var hun med meg en hel dag og hjalp meg å møbelere og pynte. Det gjorde meg tryggere. Jeg er jo ikke akkurat rutinert innen dette faget. Jeg var jo ferdig meg huset i februar i år. Alt er ikke kommet helt på plass enda, men når Boligpluss står på trappen så må man jo hive seg rundt. Gøy var det og er det!

Min gode venninne, T r e f e m t i e n var like glad som meg da vi kjøpte huset vårt. Hun var sikkert innom to-tre ganger i uken gjennom hele restaureringsprosessen. Som varte i vel to år? Hun ville bare se. Jeg syntest jo det gikk så tregt og hadde huset opp etter ørene.. men hun var overlykkelig hver gang og klarte å se fremover og sa: "å hvor fint det blir!." Hennes hjem har vært til stor inspirasjon og macen hennes er stappfull av inspirerende bilder som hun har funnet på internett og lagret ryddig i mapper. Trenger jeg noe så kan jeg alltid spørre henne. Hun sier alltid ja:)

Jeg har også en søster til. Hun har ikke satt seg på blogghesten, men hun har også et fantastisk hus. Et gammelt hus med tømmervegger og verdens fineste trapp. Akkurat nå står hun å maler vinduer..de holder på å skifte ut noen. Det er hardt arbeid med gamle hus! Og min søster gjør alt selv. Hun begynner å komme i orden. Det er blitt riktig så fint i de rommene som hun har fått gapt over. Kanskje jeg får lov å ta bilder av huset hennes en dag? Hun er også til stor inspirasjon og dere skulle sett håndarbeidet hennes. Hun kan hekle de fantastiske barneklærene, gardiner og hun har nå laget et slags overlaken/forheng.

Og så må jeg takke bestemor og bestefar som er årsaken til at jeg er så glad i de gamle ting. Huset hennes var verdens mest koselige. "Nordalemmen"... I kjelleren luktet det kattunger og som lite barn var det gull verdt å få kjenne og se små katter, hvalper og kalver vokse opp. Jeg er så glad i dyr og det skriver seg nok i fra opplevelsene fra jeg var liten. Jeg vokste opp på landet og livet var herlig! Det er det idag også!
Tusen tusen takk!!

Ha en deilig dag alle sammen der ute!
I kveld blir det champagne!
Klem fra
Helene


Legger ved dette bildet. Jeg hadde liksom ikke noen som passet til anledningen. Dere har sikkert sett det før, men jeg synes det er så fint:)

***
Dette innlegget skrev jeg igår.. I dag har jeg altså overlevd å være på Godmorgen Norge!! Stor stas! Her har dere meg i sminkestolen. Det var noe av det gøyeste med det hele! Boligplusslink.

Tusen takk for alle gratulasjoner!!! Helt herlig!

Klem, igjen !


78 kommentarer:

  1. Hurra, og GRATULERER så mye! Du har et nydelig hjem, har akkuart fått tak i bladet, koser meg! :) Er KJEMPESTOLT selv også. ;)

    SvarSlett
  2. Hei Helene:)

    Gratulerer så mye!! For et koselig innlegg du skriver nå! Vi likte det veldig godt:) Det er egentlig Katrine (hun ene av tvillingene) som ba meg skrive til deg nå! Hun er så dårlig, og orker ingenting selv stakkars.. Men, hun ba meg skrive gratulerer til deg, og at du er en stor inspirasjon for henne, og at hun er lei seg for at det ble som det ble mellom bloggene våre.. Ville bare at du skulle vite det! Hvordan var det egentlig å være på direkten?:)

    Stor klem fra Tone, og selvfølgelig Katrine:)

    SvarSlett
  3. Gratulerer. Det var vel fortjent!
    Såg alle videoklippa av finalistane, og falt virkelig for ditt hus. Så koselig og likevel stilig.

    SvarSlett
  4. Gratulere!!! Vel fortjent :-) Ett vakkert og nydelig hjem har du :-)

    Ønsker deg en flott helg :-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Heeei!

    GRATULERER SÅ MASSE! Det var veldig fortjent, dere har det bare så utrolig koselig :)

    Tusen champisklemmer fra Stine med partyhatt <:o)

    SvarSlett
  6. Gratulerer så mye.velfortjent:)klem:)

    SvarSlett
  7. HIPP HIPP HURRA,GRATULERER TIL DOKKER FOR NORGES VAKRESTE HJEM!!! Kjempe bra,og så vel vel fortjent !!!
    Så idag må du slå ut håret og feire stort ja!!
    Kos deg med premien!
    Lykke til vidare!!
    Klem frå meg,Randi

    SvarSlett
  8. Stort och varmt grattis. Jag som brukar titta in till dig förstår precis att du vann. Ditt hus är fullt av kärlek till gamla ting! Ha nu en skön helg, och drick mycket champagne...HURRA!!!!
    Kram Pia

    SvarSlett
  9. HURRRRRRRRRRRAAAAAAAA!!! Klart att du skulle vinna;o) Grattis!!!!!

    Kram Malin

    SvarSlett
  10. Gratulerer sååå mye!! Et fantastisk hjem som så absolutt fortjener prisen!!! Det må jo være supermoro! Kos deg med alle de gode ordene og premien!! Hilsen en skribent som liker å følge med! ;.)

    SvarSlett
  11. Trommevirvel og trompetfanfarer!! :-D GRATULERER! Nå kan du virkelig se tilbake på alt og tenke at du skapte ikke bare et hjem, men NORGES VAKRESTE hjem! :-D

    Ha en nydelig helg med champagne! Gratulerer igjen til både deg, din mann og ALLE som du takker over her!

    Stor klem fra Jenny

    SvarSlett
  12. Jeg elsker huset deres og atmosfæren som er i hjemmet.
    Det er nydelig - men det er også et hus man kan leve i - og hvor barna har mulighet til å utfolde seg.
    Vær stolt.
    Det er jeg.

    Søs

    SvarSlett
  13. Gratulere so mykje☺ Vel fortjent! Huset er nydeleg♥
    Og var koseleg å sjå GMN idag☺
    Har nettopp lest reportasjen i BoligPluss☺

    God helg☺

    Klem M♥

    SvarSlett
  14. Kjære Helene, for en fantastisk vinner vi fikk! Huset ditt er helt rått og jeg kan ikke tenke meg noen som fortjente det mere!Bøttevis med inspirasjon og ikke minst en grad av gjennomførthet som tar pusten fra meg...det skal bli en sann fornøyelse å følge deg videre!

    Gratulerer og stooooor klem fra Halden!

    SvarSlett
  15. Jeg legger inn nok en gratulasjon, jeg. Den forrige havnet under det forrige innlegget. Syntes seieren var så fortjent! Kos dere med champagnen i Norges Vakreste Hjem:-) Stor klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  16. Gratulerer så mye, Helene!
    Er det ikke rart å se hjemmet sitt på forsiden!?

    God helg, med champagne og gledesrus! :)

    Klem fra Fru K

    SvarSlett
  17. Gratulerer så mye med seieren, Helene!
    Hjemmet ditt er vakkert og en super inspirasjonskilde for oss andre.♥

    Håper du feierer godt og vell?! Hurra!
    Klem Madelén

    SvarSlett
  18. Gratulerer så mye!! :) Seieren er absolutt velfortjent, for du har virkelig et nydelig og inspirerende hjem! :)

    Ha en super helg! :)

    klem Frøken H

    SvarSlett
  19. Heisann,

    Gratulerer så utrolig mye!! Det er så fortjent så fortjent! Hele huset oser av nærhet og kjærlighet til familie og historie!
    Nyt det!

    Klem W

    SvarSlett
  20. Hei hei og gratulerer SÅ mye med med tittelen!! Ikke vært innom bloggen din før,men frokost tv og og Boligpluss var gode veivisere! Et nydelig hjem dere har, i hver en krok! Nå skal jeg titte rundt her inne!!
    mvh Anette♥

    SvarSlett
  21. Åhhhhh, Helene!!!!! Så otroligt glad jag blir nu. Var in hos din syster en jättesnabbis, för jag håller fortfarande på att fixa inför utställning imorgon - också ser jag att ni vann!
    GRATTIS!!!!
    Jag hinner inte titta mer nu för jag är så stressad, men på söndag ska jag minsann ta och njuta länge och titta och läsa ordentligt.
    FANTASTISKT KUL!
    Många kramar Mia

    SvarSlett
  22. GRATULERER! Du var jo favoritten min, men det var ein hard konkurranse! SÅ mange lekre hus dokke konkurrerte med!!! Må innrømme at eg heia på fleire, ikkje minst dei eg "kjenner" her inne! :)

    Eg har vore på tur siste døgnet, så eg har vore uvitande om dette til no :)

    Ha ei flott helg!
    Og gratulerer igjen!

    God klem frå Elin :)

    SvarSlett
  23. gratulerer hjerteligst !!
    stor klem fra magny ¨¨**

    SvarSlett
  24. Hurra og gratulerer kjære deg. Jeg har ikke vært innom bloggen din før.. desverre ser jeg nå! For et herlig hus, å for en jobb dere har hatt!!
    Nyt tittelen til fulle. Jeg legger meg til som følger;)
    Klem J.

    SvarSlett
  25. G R A T U L E R E R Helene...!!! ☺ ☺ ☺

    Seieren har dere virkelig fortjent... ♥
    For et nyyyydelig hjem dere har...!!! Mye inspirasjon å hente her ja... ☺ ☺ ☺

    *Ha en strålende helg*

    Klemmer fra MV ♥

    SvarSlett
  26. HELENE!!! Åååå, såå fantastisk!!! DETTE FORTJENER DU SÅ SYKT!! HURRA FOR DERE!! JEG VISSTE DET!!

    JEG SKAL TA MEG ET GLASS VIN FOR DEG IDAG!!
    HIPP, HIPP, HURRA!!

    Klemmer i fleng

    SvarSlett
  27. Gratulerer så mye Helene!!
    Vel fortjent, dere har et utrolig vakkert hjem!

    Klem Monica.

    SvarSlett
  28. Gratulerer så mye med seiern.:-))

    SvarSlett
  29. Hurra, Helene!! Tusen takk for i dag, det var veldig hyggelig å møte deg :-)

    Marie

    SvarSlett
  30. GRATULERER!!!

    For en ære!! ;)
    Nettopp oppdaget bloggen din, la meg straks til som følger!

    Ønsker deg ei god helg!

    SvarSlett
  31. Gratulerer såååå mye med fortjent seier!!! Du har et fantastisk flott hjem!!
    Jeg måtte ta opp God morgen Norge, så har sett på det i kveld ; ) !!
    Ønsker deg og dine en hærlig helg!!
    Klem Tove

    SvarSlett
  32. Gratulerer så mye !!! Vel fortjent !!! Dere har et nydelig hjem,og som den nostalgikeren man er,finner man inspirasjon i hvert et hjørne.... :) Godt dere har hatt mange gode hjelpere,og snillt av deg og nevne dem her i innlegget :) Kos dere videre,og sug på vinnerkaramellen ....hihiiii :)

    SvarSlett
  33. Hej! Ett stort grattis från mig!

    Du har ett fantastiskt hem....försökte köpa tidningen idag, men den hade inte anlänt till Stockholm. Så det får bli inköp i nästa vecka.

    Hilsen Monica

    SvarSlett
  34. Gratulerer så mye med seieren - det var veldig fortjent! Har sittet og studert reportasjen i Boligpluss i dag, og er så imponert over hvor flott huset deres er blitt. Holder selv på med å restaurere et gammelt hus, og fikk masse god inspirasjon her :o)

    SvarSlett
  35. Hejsan! & Jättegrattis från mig oxå...åh så roligt!
    Tack söta för titten hos mig, och din gulliga kommentar!
    Visst får du beställa, men nu har jag ju en del före så det blir väntetid! Jag sätter upp dig på listan så hör jag av mig när det är dags!
    Ja vi kommer säkert att höras innan det, jag återkommer gärna till din vackra blogg...så är ju ni norskor väldigt speciella, härliga och sååå gulliga!

    Ha en fin helg!
    Kram Anki

    SvarSlett
  36. Hei!!
    Gratulerer så mye og det er SÅ fortjent!♥
    Huset deres er så ufattelig vakkert og jeg har bare lyst å flytte rett inn!

    Kos dere med premiene og nyt tiden i deres flotte hjem♥♥

    Klem Jatte♥

    SvarSlett
  37. Gratulera så masse :) Las om huset i bt og måtte inn og lesa bloggen din. Spanande ! God feiring og god helg !

    SvarSlett
  38. Hei og gratulerer så masse! Velfortjent! Dere har et nydelig hjem! Så masse inspirasjon i de bildene at jeg bare leser artikkelen igjen og igjen:)
    Må absolutt følge denne bloggen videre!
    klem Lotte

    SvarSlett
  39. Hei! Har du en mailadresse? Skulle gjerne sendt deg en mail. Lurte sånn på hva de i redaksjonen hadde sagt om meg og huset. ;) Min mailadr: hulda.lyngmo@gmail.com

    SvarSlett
  40. Hei igjen, og takk for koselige kommentarer! Jeg la også merke til den ovnen; jeg trodde nesten det var akkurat samme type. Den passet veldig fint inn på soverommet deres!
    Ha en fortsatt fin helg :o)

    SvarSlett
  41. GRATULERER så mye med seieren i Norges Vakreste Hjem!! Jeg har akkurat lest hele reportasjen, og det er fantastisk vakre bilder!! :-) Ha en finfin lørdagskveld, og nyt seieren!! Klem

    SvarSlett
  42. gratulerer så masse med velfortjent seier!!! nydelig vakker reportasje i boligpluss, har virkelig kost meg med bladet! God klem fra Monica

    SvarSlett
  43. Gratulerer så mye med 1.plassen! Ikke rart dere er stolte. Virkelig en ære!!! Hjemmet deres er bare helt nydelig med så mange vakre detaljer. Du var så fin på God Morgen Norge. Jeg har også gjort opptak med de når jeg stylet verandaen vår i våres. En morsom opplevelse. Ble så glad da da jeg oppdaget du hadde blogg. Skal legge deg til i listen min. Gratulasjonsklemmer fra Maia.

    SvarSlett
  44. hei Helene,
    gratulere sååå mye med norges vakreste hjem,
    det var fortjent,sååå mye dere har gjort der,
    flinke dere er.
    ønsker deg og dine en herlig søndag.
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  45. Jeg har gratulert deg før, men gjør det gjerne en gang til :)))))
    Huset ditt er bare nydelig og du/dere har virkelig fått det til !!!!Utrolig flinke dere er :))

    Stoor gratulasjonsklem fra Kari

    SvarSlett
  46. Heihei:)

    GRATULERE så mykje med seieren!! Dette var så velfortjent;) Har ikkje vært innom bloggen din før, men la meg såklart til som følger med ein gang:)

    Huset er nydelig- fikk med meg GMN og måtte jo kjøpe BoligPluss:)

    Nyt seieren og premien!!

    Ha ei flott helg i nydeleg haustver!

    Klem Anita

    SvarSlett
  47. Gratulerer såååå mye! La in en lang kommentar her men pc`n kræsja :)
    Gleder meg til å følge bloggen din fremover og se hva dere styrer med i Norges vakreste hjem fremover :)
    Ha en deilig høst!

    SvarSlett
  48. Gratulerer så mye med seieren! :)
    Syns det er godt å se at noen har satt seg så mye inn i det tidsriktige og rette når en skal renovere/bygge ett hus. Det er mange som tror de gjør det, men så mangler de nok kunnskap om stilperioder og byggeskikk.

    Men jeg må innrømme at jeg kommer med litt kritikk i mitt siste blogginnlegg.
    Ikke av deg elelr dine, men manglende informasjon om hva denne herligheten kostet.
    Det første jeg reagerte på da jeg så deg på tv var: Kjære vene, hvor mye penger har de brukt!
    Men dette er selvsagt fordi jeg vet hva ting koster, og at det ikke kom frem at dere er litt bedre stilt enn en gjennomsnitlig familie.
    Jeg har selv mange i familien med lik økonomi, men deres hus er mye mer pragende og voldsomme, så der skårer du ett stort poeng.

    Jeg er ikke sur og misunnelig, slik noen tror i følge innlegget mitt, for jeg har selv valgt å bygge alt opp på egen hånd uten å bruke familiens midler.
    Og jeg ER fornøyd med tilværelsen, bare litt lei av at ikke tiden strekker til.

    Beklager om jeg måttet støte deg på noen som helst måte, men jeg lever i troen på at ærlighet varer lengst, uansett så kritikken er først og fremst rettet mot Bolig Pluss.

    Ønsker deg en flott dag!
    Mvh
    Nina som kanskje er litt for glad i å skrive om egne meninger av og til.....

    SvarSlett
  49. Hei.

    Gratulere så masse!! Nydelig hjem du har, vel fortjent, masse inspirasjon til oss andre bloggere.

    Klæm.

    SvarSlett
  50. Gratulerer så masse med seieren! Har nilest innlegget i BoligPluss, sett på bildene mange ganger - og synes så absolutt du fortjener tittelen!
    Legger meg til som følger i bloggen din, her var det masse inspirasjon :)
    God søndag til deg og dine :) Klem fra Monica

    SvarSlett
  51. Gratulerer så mye :o)
    Vel fortjent og unner dere det så vel!!!

    SvarSlett
  52. Hei!
    Kjøpte meg Boligpluss i går, og du hadde virkelig et fantastisk hus!!
    Vel fortjent seier!
    Må si dere har gjort en utrolig jobb med huset, og det er flott at dere har bevart det gamle i huset. Selv pusser vi oppp et hus fra 1860-tallet, og prøver å bevare så godt vi kan. Blogger ikke så mye om huset ennå, men det kommer..

    Hilsen fra Stine

    SvarSlett
  53. Gratulerer masse med en velfortjent seier!!!
    Håper dere har feiret uten måte!!:)
    Slenger meg selvfølgelig på som følger, regner med at jeg får flust med inspirasjon:))
    Klem Gro-Beate

    SvarSlett
  54. Gratulerer sååå mykje med seieren!!:)
    Du har eit nydeleg hus...dokke har gjort ein kjempe jobb!!!
    Kos deg med gevinsten;)
    Klem, Rakel :-)

    SvarSlett
  55. Gratulerer så masse med seieren! Så deg på God Morgen Norge, så skjønte jo at det var du som vant;) Velfortjent seier, elsket huset deres fra første stund, og ble bare mer betatt etter innslaget på ovennevnte program!

    Klem fra Mette

    SvarSlett
  56. Nu får ni en svensk gratulations hälsning, så roligt att ni vann och det förstår jag när jag ser alle fine bilder, klemmer VIOLA

    SvarSlett
  57. Gratulerer med førsteplassen i bolig pluss. Velfortjent.
    Du har et nydelig hus.
    Klem

    SvarSlett
  58. Stort tillykke - så fandt jeg dig endelig. Det Vintage Chick - Stinnes Blogg der hjalp mig på vej. Din blog er meget interessant og inspirerende og jeg vil gerne læse mere i den. Derfor er jeg nu din "follower" og jeg har lavet et link til dig fra min blog. Håber det er OK.
    Knus MARIANNE

    SvarSlett
  59. Ett stort Grattis! Vad kul! har inte köpt tidningen men det ska jag göra direkt Hälsa gärna på hos mig för jag kommer att länka din blogg om det är Ok Kram susanne

    SvarSlett
  60. vil gjerne gratulere dere Helene med et vakkert hjem :)
    skikkelig gjennomført og så bra at dere tar vare på det gamle huset med sjel og finner gamle skatter som passer inn :)
    håper ikke noe tar fra dere gleden av å vinne..synes bare dere skal heve dere over det :)
    god klem fra Anne♥

    SvarSlett
  61. Gratulerer!! ...visste ikke at du også hadde blogg;-) Hit kommer jeg tilbake:-D
    Ha en fin søndagskveld videre
    Kristin

    SvarSlett
  62. Gratulere hjertligst med "norges vakreste hjem"!!!
    Hadde en knapp på deg og det dere har gjort igjennom tiden er utrolig!
    Vakker og igjennomført, dette kan dere!!
    Ha en fin ny uke:)))

    SvarSlett
  63. GRATULERER HELENE!! Kjempeartig at det var du som skulle gå av med seieren! Kjempekoselig hus dere har, med mange vakre detaljer! Nå er det bare hage og stakittgjerdet som mangler, så er det rene idyllen både ute og inne, men nå får du bare nyte høsten, vinteren og vente med sånt til våren, eller hva?
    Kos deg veldig med julegaveinnkjøpene da! ;)

    SvarSlett
  64. Gratulerer så mye!!!!! Kjempeflott hjem, det fortjente å vinne! Har ikke vært innom her før, men kommer gjerne igjen - la meg som følger :)

    SvarSlett
  65. MÅ bare legge til at jeg har lest innlegget ditt i Ninas blogg, og jeg vil bare støtte deg i alt du skriver! Jeg VET hvor mye arbeid som ligger bak her, og så lenge du vet selv og dere vet hva dere har vært gjennom er det MER ENN NOK til å være en fortjent vinner av konkurransen. Det er jo for gøy!! Samtidig forstår jeg ditt lange og litt frustrerte innlegg!!

    Stå på, Helene!

    SvarSlett
  66. Gratulerer så mye med seieren! Du har et fantastisk nydelig og inspirerende hjem. Har sittet og bladd endel i bloggen din, liker den kjempe godt og følger deg gjerne videre. :)

    Du er virkelig heldig som har en slik fantastisk familie som stiller opp og hjelper, der det trengs. Renovering tar tid og i allefall med 2 små som krever sitt. Helt ferdig blir man jo aldri med slike gamle hus, alltid ett eller annet å holde på med, men det er jo det som er gøy også da..

    Skal selv i gang med renovering av heimgården til min kjære i løpet av neste år. Vi gleder oss enormt, men vet samtidig at vi har flere år med slit forran oss. Heldigvis har vi svigerforeldrene mine i nabohuset, som kan ta i et tak eller bare ha ungene for en stund mens vi holder på.

    Uansett, gratulerer! Og nyt det vakre hjemmet deres! :)

    Monica

    SvarSlett
  67. Hi!
    Jeg vil også stille i gratulasjonskøen hos deg. Det er et utrolig vakkert hjem du har, og det er laget med mye omsorg for gamle ting. Jeg har kost meg med BoligPluss i dag, men skal se mer senere. En vakker blogg du har også, og takk for at du har lagt inn butikken vår.

    SvarSlett
  68. Hei! :-)
    Og gratulerer så mye med den flotte tittelen!
    Derer har ett fantastisk hjem :-)

    Ha en flott søndag videre! :-)

    SvarSlett
  69. jag blir jätte glad för din skull och jag kan känna din lycka ända till Sverige, hurra hurra hurra. Jag skulle såå gärna vilja ha tag på den tidningen och det ska jag försöka med här hemma. Inte visste jag att Vildand är din syster, det ligger väl i era gener att ni är suveränt duktiga på inredning. Du är värd all uppmärksamhet du kan få. Kramar i massor/Ingela.

    SvarSlett
  70. Gratulerer med seieren! Vel fortjent, dere har virkelig et vakkert hjem <3 Nydelig blogg også så la meg til som følger. Fant veien hit via Trine med bloggen Franske drømmer, hun har laget et vakkert innlegg om huset deres ;) Dette var jo utrolig morsomt da, nyt lykkefølelsen! Klem Gry

    SvarSlett
  71. Gratulerer så mye. Jeg fulgte kåringen på frokost-TV, og det er virkelig et nydelig hjem dere har. Legger meg til som følger til bloggen din.

    SvarSlett
  72. Hei hei
    Gratulerer så mye med 1 plass. Det var vel fortjent! For en flott jobb dere har gjort med huset deres:) Jeg følger med videre, for bloggen er skikkelig inspirerende og jeg storkoser meg med hvert eneste innlegg.

    Ha en super dag Helene.

    Klem fra Elin:)

    SvarSlett
  73. Jeg slenger meg på alle gratulasjonene, og roper hipp hurra jeg også!
    Ble kjent med huset gjennom bloggen din, og må si jeg syntes det var stor stas da jeg oppdaget at det var en konkurranse på gang (litt treg har man jo lov til å være som trønder, vet du;-)...)
    Synes alle husene var superflotte, og at alle dere som var i "topp tre" har fått fantastiske hus med mye egeninnsats. Det er beundringsverdig!!
    Det å ta vare på det gamle, slik dere i Frøken Jægers hus har gjort, og få et slikt utrolig vakkert og gjennomført resultat, det står det respekt av - økonomi eller ikke økonomi!
    Alle har vel sine "fordeler"; om det nå er en finsnekker til ektemann eller ei søster som eier interiørbutikk, ei mor med grønne fingre, - eller man tjener godt! Man må vel bruke det man har, uansett hva det er!
    Når det gjelder misunnelse... Hvem har vel ikke kjent på den følelsen en eller annen gang, for et eller annet... Men da er det jo lov til å tenke seg om to ganger!! Og gjør man det, forsvinner slike tanker heldigvis fort ;-)

    Nyt en velfortjent seier og alle gratulasjonene; og ikke minst et nydelig hjem! Det er det viktigste, eller hva?!

    Klem

    SvarSlett