onsdag 27. oktober 2010

Dette har jeg bestemt meg for å selge







Idag har jeg lagt vitrineskapet mitt ut for salg på Finn.no i håp om å få solgt det. Får det ikke til å passe inn, eller rettere sagt... jeg har ikke plass. Vil heller beholde skuvsengen da altså.



Jeg fant også ut at jeg ikke kunne samle på alle disse delene som jeg aldri bruker.


Er det noen som heter Anette der ute og som skulle ønske de hadde et slikt sett av sølv? En nydelig detalj på speilkommoden.


For de som er nysgjerrige så kan dere jo sjekke ut Finn annonsene:)


Skal si det tar tid å lage disse finn-annonsene! Det går SÅ treigt å laste opp bildene!! Det samme kan jeg egentlig si om tempoet til blogger også idag:) Ikke så kjekt for lillebror som må vente på meg og som helst vil kravle oppå macen og slette alt jeg har laget. Nå har han fått lagt seg i sengen og sover deilig. Heldig liten mann.

***
Da skal jeg avgårde på Lagunen å handle litt mens mannen passer huset. Uten barn på butikken, det er egentlig ganske deilig det og..

God kveld i stuen!
Klem fra meg






25 kommentarer:

  1. Hej!!
    Det kommer inte ta lång tid innan du har sålt alla dina fina saker;o) Jag borde oxå sälja lite snart...

    Kram Malin

    SvarSlett
  2. Så fine ting! Nydelig børstesett - kan ikke skjønne annet enn at det må være noen Annette´r der ute som ønsker seg et slikt?! Hehe..

    Og serviset så nydelig ut.

    Lykke til med salg!

    SvarSlett
  3. Har nok endel her også som absolutt kunne vært solgt. Nydelig det vitrineskapet. :)

    SvarSlett
  4. Å gu, du må ikkje vise sånt til meg!!!! Du VET eg ikkje har plass, men lysten e der jo....og fikk lønn idag og alt...pengene "brenner" i lommen...ha ha ha ha........men nei, de alldeles nydelige tingene dine må nok finne et annet hjem.....dessverre.... :-((((((

    Klem i blåsten
    W

    SvarSlett
  5. Så nydelige ting du skal selge! Jeg har en eldgammel gyngestol med ødelagte meier. Han som skal lage nye meier forlanger 1000,- pr stk., altså må jeg ut med 2000,- for å få den fikset!
    Så derfor synes jeg det var billig med 1400,- for din. Kunne jo heller kjøpt den istedet....
    Det flotte vitrineskapet går nok fort unna.
    Lykke til med salget:-)
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  6. Nydelige ting du selger.
    Jeg har nettopp gjort de samme og jeg skal si det gikk unna :)) Kjempegøy..
    Lykke til med salget..

    Klem,Kari

    SvarSlett
  7. Jeg ble helt forelsket i vitrineskapet -er det mulig?Jeg som kastet det ut herfra!!
    Nydelig iscenesatt, fantastisk lys på bildet.
    Nå må bergenserne være om seg!!

    ♥♥♥

    SvarSlett
  8. Så flotte ting! Nydeleg det settet! Så flott dåpskjle under her også. Flotte bilder!

    Lykke til med salget!
    Klem E :)

    SvarSlett
  9. Så masse fint! Nydelig vitrineskap! Håper du har mer hell med salget enn jeg har, blir visst ikke kvitt spisebordet mitt..

    Ha en koselig kveld:)

    SvarSlett
  10. Lykke til med salget, det er virkelig vakre ting! :o)

    Ha en fin dag videre!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  11. Meg igjen her du. Skulle bare si at vi ikke har SETT på skulen sånn på skikkelig, inni og sånn, men vi kjørte oppom og så utenfor....og eg så jo bildene - og EG VIL HA DET!!!!! :-)
    Inge sier nei, kan du jobbe litt med han om det eller????
    :-)

    SvarSlett
  12. Nydelig det skapet! Skulle bodd nærmere :)
    Giveaway inne hos meg om du vil være med?
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  13. Hei igjen Helene :)
    Koselig at du ble med på giveawayen min :)
    Disse følgerboksene kan være trøblete av og til, men da skal du få et lite tips: Helt på toppen av alle bloggene våre, til venstre, står det "følg" samt del, rapporter osv. Om følgerboksen ikke virker, er det bare å klikke på "følg" der istedenfor. Ikke for¨å mase altså, men synes det var en smart ting å lære selv. Har hatt bruk for den lærdommen flere ganger :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  14. Godmorgon!
    dessa fina saker kommer att gå åt som smör i solsken!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  15. Et flott skap...får nok solgt det fort...
    ha en lun dag
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  16. Nydelige skaer du selger...tar nok ikke lang tid før dette er solgt..

    klemmer

    SvarSlett
  17. Ønsker deg masse lykke til med salget Helene!
    Gyngestolen falt jeg for, men så var det plassen da...
    Godt å høre at du beholder skuvsengen din ;)
    Ha en fin dag!
    klem Laila

    SvarSlett
  18. Dessa saker får du sålt i ett nafs! Ibland måste man rensa ut. Jag försöker ta bort något varje gång jag köpt något nytt, men det är svårt och inte alltid jag kan hålla det.
    Kram Pia

    SvarSlett
  19. Oppdaget bloggen din idag, og må bare bøye meg i støvet.. for et nydelig hus dere har fått! Selv restaurer vi et hus fra 1903, opprinnelig sveitserstil. Dere har et så nydelig hjem til stor inspirasjon! Har bladd meg tilbake til start, veldig morsomt å se så mange før-bilder. Vi har ikke vært like flinke til å dokumentere før gi startet, desverre. Med ønske om en flott dag! Klem fra meg.

    SvarSlett
  20. Hallyen du, glemte å spørre om eg skulle bestille inn flere knaggrekker til deg.

    Gi en lyd.

    Hævv itt!

    W :-)

    SvarSlett
  21. Hei!

    Tusen takk for hilsen fra deg, ble jo ganske stolt jeg når eieren av Norges vakreste hjem hadde lagt igjen en hilsen hos meg:)

    Nydelige ting du skal selge! Lykke til.

    Klem Pink lady

    SvarSlett
  22. Hehe, så flink du har vært til å rydde, Helene. Det er rart hvordan det hoper seg opp - selv av vakre saker :-) Lykke til med salget!

    Ha en fin torsdag!

    Marie

    SvarSlett
  23. Nydelige ting du skal selge, det går sikkert unna fort! :-) Jeg har et sånn speilsett på nattbordet, men det har kun monogram! Ha en fin kveld! Klem

    SvarSlett
  24. sååå mycket fint du ska sälja, skåpet är underbart och det kan ju inte bli några problem att bli av med det. det är alltid så inspirerande och vackert hos dig.
    Kram på dig/Ingela.

    SvarSlett
  25. Så mange skatter du skal selge, blir nok for borte :)

    God helg.

    SvarSlett