torsdag 21. oktober 2010

Ginen


 Dette vakre smykket var gave fra koselige Wenche fra nettbutikken LOBELIA, da jeg vant konkurransen i Boligpluss. Når jeg ikke bruker det selv så får det henge rundt halsen på ginen. :)









Selve ginekroppen er kjøpt hos Butik Sophie i vår for 900 kr. Den har ikke fot, derav den "rimelige" prisen :) Jeg er veldig glad for denne og kan takke min søster Lille Vildand for at den har havnet hjemme hos meg:) Bursdagsgave-planene til SØS er alltid litt uvanlige:)

20 kommentarer:

  1. Hei hei
    Nydelig smykke, skulle gjerne hatt en gammel byste som min enkle brudekjole kan henge på.
    Nyt dagen
    Klem TOve

    SvarSlett
  2. Nyyydeleg! Både smykke og gine!

    Ha ein flott dag!
    Klem E :)

    SvarSlett
  3. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  4. Hallysen i snøværet!!
    Den bysten er så fiiiin :-) (ja smykket også...ha haha) Mitt smykke henger også på min gine når det ikke henger på meg :-) det er jo alt for fint til å gjemme det bort.

    Jeg håper for all del at Posten kommer å henter pakker idag - her ser det ut som verkstedet til julenissen! Men leste på nett at Posten ikke hadde klart å legge om til vinterdekk på bilene sine (er det muuuulig!!!???), så vi får nå se om de dukker opp snart. Fingers crossed.
    Kos deg i inneværet. Her er det fyr på peisen og egentlig vil jeg bake pepperkaker...ha ha ha...sjuk eg!

    Happy Day!

    W :-)

    SvarSlett
  5. Ginen er kjempeflott! Alt er så vakkert her inne hos deg!

    SvarSlett
  6. Flott begge deler..men skulle gjerne ha sett smykket på nært hold:)Snill søster du har...
    kos deg
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  7. Kul gine!! Jeg har en i metall, som skal få plass i gangen når den er ferdig! Ha en fin dag!! Klem

    SvarSlett
  8. Heia Helene!
    Lekkert Lekkert både smykket og Gina...!!
    Synst det er ekstra artigt eg når eg ser nokon skriv Gina.....For eg har ei venninde som heiter det;)) Men ho har både foter og hode da...haha
    Ja her har kong vinter herjet no i 2 døgn:o)
    Det er så rart å sjå ut,grøne tre i hagen full av snø:o):o) Så denne snøen kom LITT tidleg ja..hihi
    Men eg ser på værkartet både her å i Bergen ( ja eg har ei gut som bur i Bergen,så da må eg passe på værkartet der og..hihi ) at dette varer ikkje lenge... ca til i morgå:))
    Ja.Ja....pytt på oss må berre ta det veret oss får alle:)))
    Ha ein fin fin torsdag,kos deg max inne i varmen!!Klem

    SvarSlett
  9. Hei Helene!
    Ikke bare har du et vakkert hjem, men du har en vakker blogg i tillegg!
    frk Gine er en uvanlig ja, men nydelig gjenstand. Ønsker meg en lignende, men har snust litt på en som er laget i streng for å få et litt lettere og luftigere inntrykk.
    Ha en fortsatt fin dag!
    Hilsen Monica

    SvarSlett
  10. Hei Helene :)
    Så fint smykke du har fått, og skjønn disse ginene :)
    Synd hun var fotlaus da, hihi :)
    Vet ikke om betydningen av ordet er den samme hos dere, men her i Nordland betyr "fotlaus" at man har drukket allllllt for mye, og dermed mistet balansen i bena.
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  11. Så fine bilder!!!
    Giner er bare fantastisk vakre! Heldig er du og heldig er jeg som snart får en jeg og:)

    SvarSlett
  12. Den ginen var superfin, og det samme var smykket. Du har det såå vakkert hjemme hos deg! Ja både du og søstra di har en helt herlig stil! Ha en fantastisk kveld! :)

    SvarSlett
  13. Kan tänka mig att "hon" trivs i Norges vackraste hem;o) Hon passar perfekt!!!

    Klem Malin

    SvarSlett
  14. Åhhh så vackra saker!!!!
    Förstår att du är nöjd!
    ha en fin Helg!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  15. Nydelig smykke! :o)

    Ha en fin kveld videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  16. Nydelig lys, fantastisk motiv.
    Det er noe helt eget med giner - de gjør rommet.
    I ♥ Nina.

    SvarSlett
  17. Utrolig vakker gine du har fått deg... kikker etter en slik jeg også..

    vakkert smykke også_

    Klemmer

    SvarSlett
  18. Vackert smycke. Ni verkar ha ett alldeles speciellt förhållande du och din syster!
    Kram Pia

    SvarSlett
  19. Såå heldig du er som har prøvedukke! Geir Arne nekter meg å ta inn en i stua, for han påstår det blir for "jentete" her da. Foreslo at vi kunne ha den på soverommet innimellom skittentøyet, men han gikk ikke med på det engang ;)

    Så nå koser jeg meg med bildene av din herlighet! Tenk hvor fin den blir med fjærvinger til jul :)

    Litt misunnelige klemmer fra Stine

    SvarSlett
  20. For et nydelig smykke! Og morsom "dukke" :-)

    SvarSlett