søndag 21. november 2010

I love Nina Hartmann!!!!!



 For meg, så er denne perfekt!!!!!!!! Yuhuuu!! En premie og en julegave. Tuuusen takk!





 Opalin blomsten, *sukk og stønn* !!!





Foten... jeg bare ELSKER fargen på kirkestaken!!!



For noen uker siden sendte jeg en mail til Nina Hartmann. Hun har tidligere hatt mange fine mørke kirkestaker i sin nettbutikk men nå var ingen å finne da jeg var på nettsurfing. Hun svarte meg straks med bilde av denne kirkestaken. Etter en del dveling, så valgte jeg å kjøpe denne i premie til meg selv siden jeg engang vant denne boligplusskonkurransen.. !!!!!!! At denne står hjemme hos meg nå i skrivende stund kan jeg takke en fantastisk dame for. Hun frigjorde noen penger fra gavekortet mitt. Hun vet selv hvem hun er....Og du skal vite at jeg bare er så glad for at du finnes! Du er en gledespreder i hverdagen! Me love you W!


Er den ikke bare helt helt NYDELIG!!!?


God natt fra verdens mest heldige
Helene

26 kommentarer:

  1. For en nydelig kirkestake!! Er på min ønskeliste også og håper at jeg også blir en heldig eier en dag av en slik:-)

    Ha en god kveld

    Klem Agnes

    SvarSlett
  2. Den var kjempefin, Helene! Helt nydelig! Passer så godt inn hos deg :)

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  3. Sukk... Den var NYDELEG!

    Ha ei flott, ny veke!
    God kelm frå Elin :)

    SvarSlett
  4. Jo, disse er utrolig flotte.
    Klem TOve

    SvarSlett
  5. Jeg skjønner godt at du er fornøyd; den var kjempelekker! Likte så godt at den ikke var så veldig stor, sånn at det ikke er så vanskelig å plassere den. Ser at du har funnet en perfekt plass til den allerede :o)

    Mona

    SvarSlett
  6. Hei snuppa!

    Den er jo bare nydelig!!! Passer perfekt hos deg. Jeg tror faktisk dette er den fineste jeg har sett NOEN gang! :-)
    Ja du, hun Nina hun har en del saker på den nettsiden sin som hadde passet veldig bra inn her i heimen også.ha ha ha
    Er innom der flere ganger i uken...og bare drøøøøømmer........ one day. Dessuten så er det jo snart jul, og jeg har vært veeeeeldig snill i år (også) - så det må jeg huske å fortelle nissefar :-))

    STOR KLEEEEM!!! :-))))

    SvarSlett
  7. Den var nyyydelig, Helene!! Forstår godt hvorfor du er happy-happy;))

    Vil ønske deg en fin, ny uke:)

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  8. Ja, denne var VIRKELIG vakker!!
    Tenk at én ting kan gjøre så mye ut av seg!
    Heldig du er :-)

    Ha ei fin ny uke!

    :-)

    SvarSlett
  9. Godmorgon!
    Åh denna kyrkoljusstaken var så vacker!!!!!
    Helt underbar!!!!!
    Förstår att du är glad!
    Ha en ny fin vecka!
    Kram Kathrine

    SvarSlett
  10. Nydelig, passer perfekt inn hos deg :)

    SvarSlett
  11. Kyrkoljusstaken är helt underbar, förstår om du är glad!!!

    Ha en bra dag!
    Kram Marie

    SvarSlett
  12. Kjempefin fin fin...:)
    ha en fin mandag..
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  13. Jøje meg den var jo bare VAKKER! Slitan!!

    SvarSlett
  14. Åå.. en slik en sku man hatt ja.. Kjempe fin var den =)

    Anya

    SvarSlett
  15. Åååååå du heldige!
    Nei man finner jo ikke slikt på Bohus men heldigvis finnes VBN!
    I mitt mylder av mplaner og diverse utlegg må jeg foreløbig nøye meg med kopien fra House Doctor men min tid kommer....

    Du får gjøre som meg da jeg kjøpte min Chanel lommebok...plassere mannen på sofaen og nydeligheten i sengen;)

    Stor klem!

    SvarSlett
  16. Så heldig du er, Helenemor!
    Den passer jo perfekt hos dere,
    og du har jo ønsket deg en slik lenge!
    Moro at du endelig har fått en! ♥
    L E K K E R T!!

    Me want to ♥

    Håper du har det bra, goingen!

    Stor klem!

    SvarSlett
  17. Hellau sønnsjain :-)

    Ja du kan nå spørre du. Nei jeg vet ikke jeg ang frukten, men jeg syns nå likevel disse eplene og pærene er veldig tøffe jeg da! SÅ DET SÅ! ha ha ha :-)
    Jeg skal også snart ta kveld......gjesp....jobber alt for mye!
    Klem W :-)

    SvarSlett
  18. Kirkestaken var bare helt nydelig.
    Ha en god kveld.
    Klem Alfa

    SvarSlett
  19. Nydelig kirkestake du ahr unnet deg...og slike belønninger fortjener vi...


    ha en fin uke videre..

    klemmer =)

    SvarSlett
  20. Den vackrate jag sett!! Och hela ditt hem är så fint, vilket kök, hall och litet badrum, så smakfullt!! Mari.

    SvarSlett
  21. Nydelig kirkestake! Er herlig å finne noe som man virkelig faller for :) Har selv kjøpt meg en lekker elektrisk lysestake, som helt sikkert har blitt laget ved hjelp av inspirasjon fra de gamle kirkestakene :) Den er høy da...hele 79 cm...så jeg håper at den vil passe i vinduet. Har ikke fått den enda, så det gjenstår jo å se, hihi :)
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  22. Den èr nydelig :)) Hadde ikke blitt lei meg hadde jeg fått en sånn en til jul ;D hehe Mulig jeg må skrive den opp på ønskelisten...

    Klem Milla

    SvarSlett
  23. Det måste vara en goodie som jag missat att fotografera, oh no! Nåja, den är älskad hos dig och det är huvudsaken!

    SvarSlett