fredag 12. november 2010

God helg!





Har flyttet litt på ting i vinterhagen/skutet. Det er alltid litt moro.  Har letet etter det ene og det andre i det siste og rotet noe skikkelig i huset. Og når jeg ikke fant det jeg letet etter trøstet jeg meg med å "pynte" litt oppe i alt rotet. Klokken blir da ofte over 24.00 men når jeg først er i gang er det ikke alltid like lett å plutselig legge seg. Har solgt den gustavianske spisebord gruppen jeg hadde stående på lager idag. ENDELIG! Det er alle delene til dette settet jeg ikke hadde helt kontroll på og har letet noe helt infernalsk etter. Det skulle jo komme noen og kanskje kjøpe det idag! Heldigvis så falt de for det og tok det med seg hjem. Deilig når handelen er i boks.

Ha en forrykende helg!

K L E M

14 kommentarer:

  1. Synes du hadde pyntet veldig koselig i "rotet"! Flotte bilder! Godt å få solgt unna litt av og til! Ha en super kveld og helg! Klem

    SvarSlett
  2. Hei vakre!

    Håper du nyter helgen...flinka!
    Herlige bilder!!

    Klem,

    SvarSlett
  3. Så koselig du har det!
    Fine stemningsfulle bilder syns jeg!
    Godt du fikk solgt spisestua da!
    Store klem fra Sol og god helg til deg!!

    SvarSlett
  4. Så fint du har pyntet. Delikat og lekkert.
    Bra du fikk solgt spisestuen din da...
    Ha en fin kveld
    Klem Tove

    SvarSlett
  5. Flotte bilder :)

    Ha ei flott helg :)

    Klem Anita B

    SvarSlett
  6. Grattis med salget - like stor lykke å få ting ut som å få ting inn☺
    Bordet er fint.
    Yes!

    SvarSlett
  7. Ha en mysig Helg du med!!!

    Nydelig;o)
    Klemmer Malin

    SvarSlett
  8. Hei Helene :)
    Så bra at salget gikk i orden :) Nydelig den krukken i vinduskarmen! Kan jeg spørre om hvor du har kjøpt den?
    Klem fra Lise

    SvarSlett
  9. God helg til deg Helene...ja deilig og få solgt noe...jeg og driver og vurdere og legge ut en del ting...for og få plass til og få inn ting:):)evig rundans...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  10. Tenk å ha en slik koselig skut! Heldige dere.
    Nydelig lite bord du viser.
    Ha en flott helg!
    Klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  11. Fantastiske bilder - som alltid! Det er bestandig så utrolig koselig å komme innom bloggen din. Du har en så sjarmerende, koselig og "helt-etter-min-smak"-stil ;-)

    Ha en fortryllende fin helg!

    SvarSlett
  12. Kjenner meg igjen i det at timene flyr når man "organiserer".

    Ønsker deg og dine en fin helg!

    SvarSlett
  13. Sjalåm min due :-)

    Har du vært på Lagunen og shoppet du nå da! Det er noen som har det du. Eg e heime og rydder :-(( Grusomt kjedelig. Inge henter ungene hos svigers. Så blir det hjemmelaget pizza, lørdagssnop og sofa :-))
    Ja, og så har vi kjøpt ny maling til soverommet....ha ha ha ha...herregud it's never ending!
    Du får hilse "kinaputten"...ha ha ha....då lo vi godt :-)))))))

    Klem W

    SvarSlett
  14. heisan

    ser hvor du har kjøpt urna di hen.. de er kjempeflotte..har noen sånne i hus jeg også..

    nyt kvelden =)

    klemmer

    SvarSlett