søndag 14. november 2010

Farsdag





I mangel av kjøp av nye blomster til pappaen i huset idag.. er det heller bilde av slitne roser som min datter fikk etter hun var på sykehuset. :) MEN, vi har vært snille med far i dag, hjemmelagete kort og gaver med frokost og kake på sengen. Da min datter skulle gi han gaven vi hadde kjøpt, sa hun så greit: Det er en hue! Ïgår sa hun til sin far: imorgen er det pappa sin dag og da skal du få kaffe på sengen, du må ikke si det til noen. Jaja, overraske får vi gjøre en annen gang. Lillebror fikk være med å spise i sengen. Det skal ikke en ettåring gjøre. Sjokoladekake stappet han i seg så begeistret og glad at jeg ikke brydde meg om sengetøyet ble svart. Skulle jo skifte på sengen likevel:) Nå skal jeg prøve å få lagt sammen et TONN med klær..... Zzzzzzz

15 kommentarer:

  1. Så nydelig bilde!! Ha en fin dag! Hurra for pappa;)

    Klem klem
    ANETTE:)

    SvarSlett
  2. hei.
    ja det er koselig å overraske far på farsdagen, men ikke så lett å holde tett bestandig,
    ha en fin dag,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  3. Heisann,

    Så fint bilde - selv av noen sliten roser :-)

    Frøken E er jo bare bedåååårende skjønn!!! Det er en hue....ha ha ha ha.....gull verdt!

    Tobias skrev følgende på kortet: Til pappa. du er smart.
    ha ha ha ha.....Smeeeeelt!! :-))

    Klem W

    SvarSlett
  4. Rosen er vakre selv om de er på vei til å bli litt slitene. Barn er søte :) Kos dere vider emed farsdag.

    SvarSlett
  5. Slitan med ny kanne. Jeg ser for meg bestemor i hennes kjøkken.
    Nydelig♥

    SvarSlett
  6. Nydelig bukett og kanna var råfin...

    håper dere får en fin søndag og farsdag...

    klemmer =))

    SvarSlett
  7. Jeg la bare merke til den flotte kannen jeg. Jeg er så fryktelig glad i stråmønster. Først da jeg leste teksten, måtte jeg skrolle opp igjen:-)
    De skjønne ungene. Da min bror var liten og skulle gi en gave til farsdagen neste dag, sa han helt sprekkeferdig "du gjette det aldri, men det begynne på U og slutte på BUKSE"
    Ha en fortsatt fin farsdag!
    God klem fra Hjørdis

    SvarSlett
  8. Disse blomstene er fortsatt dekorative, og i den utrolig vakre kannen, så er det bare vakkert!

    SvarSlett
  9. åhh for en utrolig fin mugge, den var bare helt nydelig.
    Ønsker deg en fin søndag kveld.
    Klemmer Line

    SvarSlett
  10. Veldig koselig!:) Er du forresten fotograf? Syns alltid du har så bra bilder på bloggen din!

    SvarSlett
  11. Vakkert bilde! Artig kommentarer fra lillejenta også. :o)
    Håper datteren din er bedre og i form.

    Ha en fin ny uke!
    Klem Jenny

    SvarSlett
  12. Herlige søte lillemor :) De er så gode disse småtrolla :)
    Nydelig bilde, så fin den mugga :)

    Ha ei ny fin uke!
    Klemmer fra Solveig

    SvarSlett
  13. så kosleig du skriver :o)
    vakre roser på hell...

    SvarSlett
  14. Nydelige roser i en aldeles skjønn kanne...
    ha en fin ny uke...
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  15. :) Her spurde lillebror pappa kvelden før, om korleis han skulle få ned kortet han hadde laga frå skåpa? Mamma hadde gøymt det så høgt oppe... ;) Herlege er dei desse små... Tusen-tusen takk for at du finns Helene, og takk for all inspirasjon du har gitt meg den korte tida vi har kjent kvarandre her inne. Nydelege bilder i dei siste innlega dine også.

    Nyt veka som er i gang!
    God klem frå Elin!

    SvarSlett