onsdag 25. mai 2011

De nye lenestolene i vinterhagen

For en tid tilbake solgte jeg min gustavianske sittegruppe og jeg har en stund letet etter en erstatning. Vinterhagen eller rettere sagt skutet, er et lite og ganske smalt rom og særdeles vanskelig å møbelere. Etter litt fram og tilbake kjøpte jeg to lenestoler hos Vintage by Nina. O lykke!! Igår var det litt julaftenstemning her hjemme da de kom. Jeg synes de bare er så fine!! Skjønner at det er kanskje er for spesielt interesserte, ikke alle som liker en stol uten trekk med litt flekker og hull :) Mannen min hevder at han hadde ikke vært i stuss med å brenne dem hvis ikke han hadde visst bedre. Stolene er uten trekk men er strippet på den riktige måten. De er funnet i Frankrike og er 130 år gammel. De er ikke så store og passet dermed i vinterhagen! Fikk plassert dem i går så enn så lenge skal de få stå her.























 Har satt to kurver oppå hverandre som bord.



 Takk Nina!! Jeg er super fornøyd!



9 kommentarer:

  1. Kjempefine stoler! Skjønner at du var fornøyd da disse kom i hus ja! og fine omgivelser da, og det er artig å se hvordan møblene forandrer et rom totalt.. Fint kurvbord du har laget:)
    Ha en fin dag!

    Klem fra Hanne:)

    SvarSlett
  2. Vakre! Og så bra at du ikkje lakka stolane i innlegget under her! Fantastiske!

    Klem,
    Elin

    SvarSlett
  3. Stolar som verkligen passar in i ditt hem. Även om jag tyckte de gamla var så fina hos dig. Här blåser nästan storm så man får mysa inne med datorn. Tog en liten paus i målandet här.
    Kram Pia

    SvarSlett
  4. Ja, de bør du virkelig være fornøyd med. Fantastiske der i vinterhagen din:)

    SvarSlett
  5. Jeg er fullstendig oppslukt! Bergtatt! Forelsket!!

    SvarSlett
  6. Jeg hiver meg på søs! ELSK!!!!!!!!!!!!!!!! :-)

    c u later w

    SvarSlett
  7. Nydelig fin form! og fine bein :)

    SvarSlett
  8. Å herregud!!! De var dødsfine!!!!!!!!!
    Utrolig vakkert med kurvene til og suppeterrin (ny?) og alt:) LYKKE!!!

    SvarSlett
  9. Hei Helene
    Stolen var kjempeflotte ღ
    Skjønner godt at du ble
    fornøyd... og de passet
    perfekt i vinterhagen din.
    Allti koselig å titte inn
    her hos deg ღ
    Ønsker deg en fortsatt fin
    uke, klem fra Mette

    SvarSlett