tirsdag 29. mars 2011

Lukket - åpnet





 Lukket..




Åpnet..


:)

17 kommentarer:

  1. Nydelige dører og omgivelser, og like fint lukket som åpent. Ha en fin uke videre!

    SvarSlett
  2. Rett og slett bare vakkert...åpent eller lukket:)

    Stoor klem!

    SvarSlett
  3. Nydelig ღ elsker slike dobbeltdører... og vakkert om de er åpne eller lukket :) Nydelig flott skap til høre her, og mange andre herlige detaljer... Inspirerende og nydelig hjem du har ღ Hvis du vil, så har jeg en GIVEAWAY hos meg...

    Ønsker deg en fortsatt fin uke, klem fra Mette

    SvarSlett
  4. Sååå koselig du har det;)
    Anki

    SvarSlett
  5. Hei,
    Så mye vakkert!
    Denne bloggen skal jeg virkelig kose meg med ;)
    Ha en fortsatt fin uke,
    Hilsen Elisabeth i Gammelstuen

    SvarSlett
  6. Ohhh så vackert!! Underbara bilder, ditt hem är ljuvligt fint. Lilla turkosa bordet är som ett smycke, lyser upp så fint med sin färg och form. Kram på dig //Paula

    SvarSlett
  7. Der var du jo igjen! Herlig innlegg.

    SvarSlett
  8. Liker begge deler, men det er nok pga jeg elsker slike dører :)
    Delta på Give Awayen min om du vil :D

    SvarSlett
  9. Så vakkert du har det. Doble glassdører er nydelig. Flotte bilder:) Ha en fin dag!

    SvarSlett
  10. Åhhh så vackert!!!!
    ha en fin dag!
    Kram kathrine

    SvarSlett
  11. Hihi... Stilig innlegg. Nydelige dører. :-)

    Ha en fin dag videre.
    Klem Jenny

    SvarSlett
  12. Så vakre dører!!

    Klem klem
    Anette:)

    SvarSlett
  13. Hei, hei. Første gang jeg er her hos deg, det har vært spennende å lese om oppussingen av huset ditt. Det har blitt så vakkert, med sjel og varme. Takk for titten. Albertine...

    SvarSlett
  14. Underbart vackert!!

    Ha en fin helg!
    Kram Tina

    SvarSlett