torsdag 15. juli 2010

Prosjekter..

Dette er et litt trist syn, men jeg er glad i den fordi jeg vet at den en eller annen gang skal opp og stå. Det er den kakkelovnen vi kjørte til Varberg i Sverige og hentet i fjord. Gleder meg!!!!


Jeg kom over et hus som ble revet i nærområdet. Jeg snakket med eieren om tingene som lå i hauger i kjelleren. Han var glad til og jeg fikk ta med meg alt jeg ville ha. Jeg var så heldig heldig heldig og fant masse fint. Dette er noe av det jeg ikke har gapt over enda Det står på loftet ute i garasjen.



Denne lampen hengte i garasje/annekset når vi kjøpte huset. Er den ikke fin?





Et maleprosjekt som snart er ferdig. En speilkommode som jeg kjøpte for tre år siden er nå endelig klar for å flytte inn på rommet til min datter. Denne har jeg kjøpt på Fretex i sin tid. Bak til høyre står det en del av et vitrineskap som også er ferdig malt. Det har jeg arvet av pappa og det var mitt første møbel! Fikk det da jeg flyttet hjemme fra. Min søster har malt det så fint for meg!


Ikke akkurat plass til en bil inne i her. Det er ikke planen heller:) Min mann skal ha snekkerbu i første etasjen og mulig om laang tid, kontor i andreetasjen. Bygget må restaureres det også. Vi skal i første omgang skrape og male det utenpå. Det er uisolert så det er litt av en jobb som venter.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar