torsdag 15. juli 2010

Litt fra stuen


Bildet på veggen her heter "Honeymoon" og er av Kunstneren Marcus Stone. Jeg elsker bildene hans og var over meg av begeistring da jeg fant tre bilder av kunstneren på antikkmessen i Bergen. Kofferten som står her er arvegods og tilhører min beste venninne.




"Vinterhagen" min eller skutet som vi kaller det. Her fikk disse fantastiske møblene mine en fin plass. Endelig, etter å ha stått lagret i to år. Disse er hentet fra Halden og er visst riktig gamle.


Dette bordet er et av mine nyeste kjøp. Det er kjøpt fra www.butiksophie.dk. Skolestene er fra vintage by Nina og var bursdagsgave fra min søster. Sifonen ble kjøpt på opphørssalg hos Butikk Ofelia. Den er til stor glede og var jo så billig!

2 kommentarer:

  1. Bare lekkert!!!! :-)
    Håper vinen og rekene smakte fortreffelig!!! Ble veldig sulten på krabbeklør og hvitvin jeg nå..... hmmm...kankje i mårra :-)
    Det går helt fint at du henter varene etter ferien :-)
    Vi tar oss en tur til Austevoll i helgen - der har venninnen min verdens fineste landsted!! Gleder meg.
    Snakkes :-)

    SvarSlett
  2. Så kjekt!Og så grei du er! Legger inn kommentarer og det hele. Kjekt å få skryt:) Du må ha god helg!! Høres herlig ut. Da blir det sikkert litt reker og vin på deg også!!:) Håper på bedre vær.. Nå er jeg akkurat ferdig med å male noen lister. "Gu" det er kjedelig!

    SvarSlett