søndag 18. juli 2010

Flytte/ryddekaos

Nå har jeg endelig fått hengt opp lysekronen som jeg kjøpte på Ebay for et halvt år siden. Den er fra tidepoken Art Noveau. Var usikker på om den var fin, men jeg er veldig fornøyd nå. Stue 2 så slik ut i dagmorges. Har ryddet i hele dag og nå begynner innredningen å ta form. Har flyttet på og tømt masse kasser.

Dette er skapet som jeg har arvet av pappa. Min søster lånte det av meg og har vært så skjønn og male det riktig pent.Må finne noen nye beslag så blir det helt ferdig. Hamsun bøkene mine har fått plass på hyllen, det har også den tyske Skilpappedukken til min Datter... som hun forøvrig nettopp har knust det ene beinet på. I dette skapet skal jeg ha kontorstasjet mitt:)


Kontoret til min mann, enn så lenge. Vi har stuet masse kasser inn her og får angripe det når vi kommer hjem fra ferie. Nå er det bare godt og kunne lukke igjen døren..

Dette skal ut i garasjen..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar