onsdag 20. april 2011

Min søster

Storesøster, Lille Vildand, er til glede og til nytte, til bry og til lykke. Det er ikke mange ting her i livet som jeg bestemmer meg for som jeg ikke spør henne til råds om. Alt hun har vil jeg også gjerne ha, lillesøster som jeg er :).

Å dele gleden og interessen til interiør er bare en liten del, men det er jammen moro! I blant går det fort i svingene og det er vanskelig å henge med, men jeg er alltid enig om at det blir et godt resultat. Møbler skiftes ut og flyttes under en lav sko. :)

Spisebordet hennes er bare en drøm av et bord. Det har fått slå seg til ro hos henne og det tror jeg kommer til å vare. Viser noen eldre blider fra bloggen hennes under. Hun har god plass i sin stue og bordet passer perfekt med sine 2.50 cm.











 Lysekronen som henger over bordet her er til slags på Finn.no













 Lamper fra Vintage by Nina !!!!!!!

NAM!



Fantastiske kjøkkensofa/slagbenk..










Et av gutterommene..
Her hoppes og herjes det daglig, ofte til glad musikk!! Min datter og sønn er ofte på besøk og det gleder et mammahjerte å se barna leke så godt sammen, en på 1 1/2 år, en på 3, en på snart 4 og en på 5, helt topp!!! Heldig er vi tenker jeg da.

God natt og god påske !!

10 kommentarer:

  1. Hvilke fantastiske møbler! Jeg skjønner godt at du gjerne vil ha "alt" som storesøster har! :))
    Men du er ikke akkurat håpløs på interiør-fronten selv heller da! ;)
    Jeg ble litt "forhekset" av det herlige, store gamle lintøyskapet som vises på flere av bildene!
    Er det også til salgs på finn.no??? Hi hi
    Det er skikkelig lekkert!

    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  2. wow, så fantastisk herlig ღ skjønne møbler...
    Dette kunne jeg veldig godt tenke meg :) Takk
    for at du deler slike nydelige bilder til stor
    inspirasjon ღ Ønsker deg en riktig GOD PÅSKE ღ
    Klem fra Mette

    SvarSlett
  3. Skjønne skjønne søstre :-)
    Og vi setter STOR pris på dere også !!!!!!

    Kos dere masse i Påsken - begge to - så snakkes vi plutselig!!
    Klemmer fra Team Lobelia :-))))

    SvarSlett
  4. Ja, hun er jammen så utrolig flink!!! Jeg og vil ha alt...:)
    Heldige dere som har et så fantastisk forhold.
    Kjekt å kunne krangle så bustene fyker og så være perlevenner igjen like etter på..:)

    SvarSlett
  5. Du er den beste!!! Takk for at du alltid lar deg begeistre!

    SvarSlett
  6. Storesøster har mye fint, jeg følger begge bloggene deres, og synes det er masse inspirasjon å hente hos dere begge!! :-) Ha en super påske!! KLEM

    SvarSlett
  7. Din søstter er noe for seg selv....ikke mere å si om det annet enn at det er jo du også;)...in a good way!

    stooor klem!

    SvarSlett
  8. Sjalabaisen sønnsjain :-) der var du jo !!! Ble litt nervøs her....har jo ikke hørt noe på GRÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅDIG langt tid! Joda, nissen har vært her også...knis....har hengt opp skodder på kjøkkenet....men det er litt uvant. Og de sløkke hengslene vil på en måte ikke samarbeide helt!! men tror det blir bra......kanskje muligens.....time will tell. Ellers så håper eg at nissen kommer igjen imorgen....dobbeltknis.... å ja, har også fått et NYYYYDELIG "skoskap" fra JDL! LOVE!!!
    :-)
    over and out .
    W

    SvarSlett