torsdag 24. november 2011

Some photos




















 





13 kommentarer:

  1. OMG - wie schoen es hier ist - jedesmal, wenn ich auf diesen Blog schaue, koennte ich sofort einziehen !!!
    liebe Gruesse aus dem kalten Deutschland
    Jacqueline

    SvarSlett
  2. Nydelig som alltid!!! Det hvite skapet var rålekkert!!!:)

    SvarSlett
  3. Sååååå underbart vackert!!!!!

    Kram Tina

    SvarSlett
  4. Hei! Nydelige bilder! Kan jeg spørre hvilken hvitfarge du har malt veggen med, og hvilken du pleier å bruke på møbler?

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvitfargen er en lyskremfarge, husker ikke fargekoden. På møblene har jeg brukt alt fra xantall strøk med hvit heftgrunning for å få det matte slitte utrykket og avsluttet med en naturvoks for å gjør den motstandsdyktig mot skit... Ellers er det vanlig oljemaling, men de gamle møblene har jeg malt med linolje maling.

      kjøpmasdisken på soverommet er malt med kalkmaling pure and original, kan kjøpes hos lobelia :)

      Slett
  5. Gurimalla, så koselig du har det! Kunne ønske jeg også hadde så mange fine møbler...

    Ha en fin adventshelg,
    klem!

    SvarSlett
  6. Wow..Lovely !! Du har sååå fint.
    Kraaam Anette

    SvarSlett
  7. Love it!!! Sitter och bloggar mig runt för att få lite julinspiration. Har inte börjat här ännu, utan i helgen är det dags. Missa inte att jag visar månadens dukning, årets juldukning på bloggen i helgen.
    Ha en fin och mysig första adventshelg!
    Kram Pia

    SvarSlett
  8. Heisann!

    Må bare si at jeg har lest og lest og glodd og glodd på den flotte reportasjen fra hjemmet deres i flere dager nå...ja kanskje uker...blir aldri helt ferdig med det bladet!

    Jammen er du flink!

    Jeg sa til mannen at om noen år vil jeg ha nytt hus, men bygd på gamlemåten og Frk. Jæger må leies inn til å innrede, så håper du tar oppdrag...hihi...må bare spare meg opp penger til en flott tomt først;-)

    God adventshelg til deg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så grei og morsom du er!!! Haha! Hyggelig at du likte reportasjen! Det var jammen litt stress å få huset klart til de skulle komme. Det er ikke litt ryddig nå i allefall.

      Slett