tirsdag 11. oktober 2016

Noe inspirasjon for kjøkkenplanen



Vi har endelig valgt et entreprenørfirma etter mye om og men. Nødvendig oppmåling og befaringer er gjort. Nå biter jeg litt negler mens jeg venter på at de skal komme tilbake med et budsjett, og prøver å tenke kjøkken. Instagram er jammen god å ha i blant, man kan jo bla i timesvis! Det er ikke det samme som å sitte med et magasin, men nesten! 

@innredningsfotografen@34kvadrat


@innredningsfotografen

@interior_styling og @inspirasjonsguidennorge 

Jeg har alltid likt marmor, men det siste året har marmor tatt av innen interiør. Man kan finne det på alt fra såpedispensere, telefoncovere og det finnes "plastfilmmarmor" som man kan dekorere sin gamle møbler med, eller macen for den saks skyld! Så jeg er redd jeg går lei dette med marmor hvis jeg velger noe som er så på moten akkurat nå. Det samme gjelder gullarmaturer, knagger og knotter. For når jeg skal velge i virvaret av muligheter, håper jeg å velge noe som jeg ikke går lei av innen tre år. Vanskelig, for jeg synes marmor og gull er virkelig fint akkurat nå. Argument mot lys marmor er at det er stein med porer som det lett settes flekker i. Sitron og te er døden for marmor, og det er jo kanskje litt dumt da å ha det på kjøkkenet?




1 kommentar:

  1. Marmor er tidløst! Jeg har to gamle nattbord med marmorplater på toppen, som jeg er glad i.
    Min datter har en lang kjøkkenbenk i lys marmor.
    Fint. Må bare passe på at det ikke blir flekker... ��

    SvarSlett