søndag 10. juni 2012







13 kommentarer:

  1. Herleg stol og favoritt tre :)

    klem,
    e :)

    SvarSlett
  2. Sjarmerende! Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  3. For et sjarmerende hus med så mange fine skatter..
    Kjøkkenet er helt i min ånd,
    hvilken leverandør er dette fra?

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!! Kjøkkenet er fra et snekkeri i Tinn Kommune. Haugen Trevare AS

      Slett
  4. Mysig blogg<3 välkommen till mig!!

    SvarSlett
  5. Etter å ha tilbrakt timesvis på bloggen din de siste dagene vil jeg bare få si takk for fantastiske bilder og inspirasjon. Jeg håper det er greit at jeg legger meg til som følger. Flyttet for ikke lenge siden inn i et gammelt hus med stort potensiale, og liker så godt valgene dine ift farger og sammensetninger. Rom ble ikke bygget på en dag, men med bildene dine å se på underveis har jeg stor tro på eget oppussingsprosjekt.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det var veldig hyggelig å høre. Så bra at det kan være godt for noe denne bloggen:)For meg er det kjekt å se tilbake på tingenes tilstand og se forandrigene! Nå når vi er "ferdige" er det ikke så mye blogging på meg men plutselig er jeg tilbake. Håper alt går som planlagt hos dere og lykke til med prosjektet!!!

      Slett
  6. Hei,

    Jeg har en fotoserie jeg kaller 'morstøv' som kan ha interesse for deg.
    Håper du vil besøke min nettside www.gittesatre.com
    Fotografiene er montert på 5 mm akrylplate og har kan lages i ulike størrelser.
    Noen av arbeiden kan sees i Alvøen (Badet cafe´).








    GITTE SÆTRE

    BILLEDKUNSTNER OG KURATOR
    VISUELL ARTIST AND CURATOR

    WWW.GITTESÆTRE.COM
    WWW.GESTUREARCHIVE.COM

    + 47 93050078


    SvarSlett
  7. Hei,

    Jeg har en fotoserie jeg kaller 'morstøv' som kan ha interesse for deg.
    Håper du vil besøke min nettside www.gittesatre.com
    Fotografiene er montert på 5 mm akrylplate og har kan lages i ulike størrelser.
    Noen av arbeiden kan sees i Alvøen (Badet cafe´).








    GITTE SÆTRE

    BILLEDKUNSTNER OG KURATOR
    VISUELL ARTIST AND CURATOR

    WWW.GITTESÆTRE.COM
    WWW.GESTUREARCHIVE.COM

    + 47 93050078


    SvarSlett